سخنان آیت الله بهجت (ره): اهل بیت (+عکس نوشته) (1)

سخنان آیت الله بهجت (ره): اهل بیت (+عکس نوشته) (1)

۲۵ مرداد ۱۳۹۵ 0 فرهنگ و اجتماع
گمان می‌کنند که با تخریبات قبور ائمه «صلوات الله علیهم» می‌توانند تشیع را ریشه‌کن کنند. شیعه و سادات و بزرگان آنها بالاتر از تخریبات را در زمان ائمه ایشان دیده‌اند و آنکه پس از تبدیل تخریب به تعمیر بر قوه ایمان ایشان در صورت و معنی افزوده گردیده است.

این امامزاده ها و مشاهد مشرفه و عتبات عالیات را که ما شیعیان در اختیار داریم، دیگران از این گونه فیوضات محرومند.

سخنان آیت الله بهجت درباره زیارت

اهم آداب زیارت این است که بدانیم، بین حیات  معصومین «علیهم السلام» و مماتشان، هیچ فرقی وجود ندارد!

سخناان آیت الله بهجت درباره زیارت
همه زیارت نامه‌ها مورد تایید است. زیارت جامعه کبیره را بخوانید. زیارت امین الله مهم است. قلب شما بخواند. با زبان قلب خود بخوانید.

سخنان آیت الله بجت درباره اهل بیت
اگر مساله امام شناسی بالا رود، خداشناسی هم بالا می‌رود. زیرا چه آیتی بالاتر  از امام «علیه السلام»؟!امام آیینه‌‌‌ای است که حقیقت تمام را نشان می‌دهد.

در بیست حدیث از بیست صحابی آمده است که پیغمبر «صلی الله علیه و آله و سلم» فرمود: «اَلخُلَفاءُ بَعدی اِثنی عشركُلُّهُمْ مِنْ قُرَيْش‏»خلفا و جانشینان بعد از من دوازده نفر هستند که همگی از قریش می‌باشند.همین روایت را ابوبکر و عمر و عثمان نیز نقل کرده‌اند.

سخنان آیت الله بهجت درباره امام علی

ما آثار حق کشی را بعد از رحلت رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم» هر روز می‌بینیم، وگرنه این همه جنگ و ظلم  وتعدی نسبت به پیروان مکتب اهل بیت «علیهم السلام» چیست؟ هر روز حسینی و یزیدی وجود دارد.

سخنان آیت الله بهجت درباره ولایت

آنان که عترت را کنار گذاشتند، در حقیقت قرآن حقیقی را هم ندارند، بلکه صورت قرآن را دارند. از این رو، کفار به آسانی می‌توانند آن را از دست آنها بگیرند.

سخنان آیت الله بهجت درباره ولایت

عایشه از دفن جنازه حضرت مجتبی «علیه السلام» نزد ضریح پیغمبر «صلی الله علیه و آله و سلم» منع نمود و به مروان دستور داد جنازه آن حضرت را تیرباران کنند.

سخن آیت الله بهجت درباره امام حسن

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث