آیین افتتاحیه ساختمان جدید موسسه  فرهنگی قرآنی بینه

آیین افتتاحیه ساختمان جدید موسسه فرهنگی قرآنی بینه

۱۲ تیر ۱۳۹۵ 0 موسسه
موسسه فرهنگی قرآن و عترت بینه از سال 1382 فعالت خود را در عرصه‌های مختلف قرآنی به‌ویژه مباحث تخصصی قرائت قرآن کریم آغاز نموده و هر ساله برگزارکننده دوره‌های مختلف آموزش قرآن کریم می‌باشد.
این موسسه هم اکنون پذیرای بیش از 800 نوجوان خوش صوت می‌باشد که از بین بیش از 20000نفر انتخاب شده‌اند و در قالب 7 دوره تخصصی در حال فراگیری آموزشهای لازم هستند.

این موسسه علاوه بر کسب اکثر رتبه‌های برتر این رشته در سطح استان و بعضا کشور موفق شده است در سه مرحله (رمضان المبارک سال 1391، سال 1394و 1395) منتخبی از این قاریان نوجوان را جهت اجرای برنامه در محضر رهبر معظم انقلاب اعزام و تاییدات معظم له را نسبت به این حرکت قرآنی کسب نماید.مراسم افتتاح ساختمان جدید مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیّنه که با همت و مشارکت خیران قرآن‌دوست استان اصفهان بنا شده است، شنبه ۱۲ تیرماه مصادف با 26 ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم، نخبگان فرهنگی و قرآنی استان انجام شد.

سپس مرتضی بشیری مدیر عامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت بیّنه گزارشی از فعالیتهای قرآنی موسسه ارائه و گروه تواشیح نوجوانان ممتاز موسسه به اجرای برنامه پرداختند. در ادامه این محفل نورانی حجه الاسلام والمسلمین سجادی مدیریت مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان به ایراد سخن پرداختند.

و در پایان با حضور دکتر زرگر پور استاندار اصفهان، دکتر جمال نژاد شهردار اصفهان، مهندس فولادگر نماینده مجلس شورای اسلامی، و سایر مسئولین استانی و مدیر عامل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت «علیهم السلام» ساختمان جدید موسسه فرهنگی قرآنی افتتاح گردید.

این مراسم همراه با ضیافت افطار و نماز جماعت آغاز و پس از آن با تلاوت قاری نوجوان و ممتاز موسسه سید محمد حسین بنای وطن که در ابتدای ماه مبارک رمضان موفق به اجرای برنامه در محضر رهبر انقلاب گردیده بودند رسما آغازگردید.

 

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث