نشست هم اندیشی تولیت و مدیرعامل موسسه  اهل البیت «علیهم السلام» با پرسنل،غدیر95

نشست هم اندیشی تولیت و مدیرعامل موسسه اهل البیت «علیهم السلام» با پرسنل،غدیر95

۰۸ مهر ۱۳۹۵ 0 موسسه
نشست هم اندیشی تولیت و مدیرعامل مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت «علیهم السلام» با پرسنل در رابطه با عملکرد مؤسسه اهل البیت و برنامه ها و آمار مربوط به هر کدام از بخش های مؤسسه، به مناسبت دهه ولایت و فرارسیدن عید الله الاکبر، عید ولایت و امامت در نمازخانه این مؤسسه برگزار گردید.
در این نشست، که با صبحانه کاری همراه بود، ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از پرسنل مؤسسه قرائت گردید. سپس مدیرعامل مؤسسه ضمن تبریک ایام ولایت و فرارسیدن عید غدیر خم، زمینه ایجاد مؤسسه را  فرازی از خطبه غدیر  پیامبر «صلی الله علیه و آله» در این روز دانستند که فرمود:
مَعاشِرَالنّاسِ، إِنِّی أَدَعُها إِمامَةً وَ وِراثَةً (فی عَقِبی إِلی یَوْمِ الْقِیامَةِ)، وَقَدْ بَلَّغْتُ ما أُمِرتُ بِتَبْلیغِهِهان حُجَّةً عَلی کُلِّ حاضِرٍ وَغائبٍ وَ عَلی کُلِّ أَحَدٍ مِمَّنْ شَهِدَ أَوْلَمْ یَشْهَدْ، وُلِدَ أَوْلَمْ یُولَدْ، فَلْیُبَلِّغِ الْحاضِرُ الْغائِبَ وَالْوالِدُ الْوَلَدَ إِلی یَوْمِ الْقِیامَةِ.
هان مردمان! اینک جانشینی خود را به عنوان امامت و وراثت به امانت به جا می گذارم در نسل خود تا برپایی روز رستاخیز. و حال، مأموریت تبلیغی خود را انجام می دهم تا برهان بر هر شاهد و غایب و بر آنان که زاده شده یا نشده اند و بر تمامی مردمان باشد. پس بایسته است این سخن را حاضران به غایبان و پدران به فرزندان تا برپایی رستاخیز برسانند.
در واقع ابلاغ پیام غدیر، به حاضران و غایبان نه تنها در زمان پیامبر و امام علی «علیه السلام» که تا روز قیامت ادامه خواهد داشت و ایجاد این مؤسسه بر مبنای ابلاغ پیام رسالت پیامبر «صلی الله علیه و آله» و امامت امام علی «علیه السلام» و یازده امام بعد از ایشان است.
وی با بیان اینکه این مؤسسه نه حکمی و نه دستوری است، بلکه کسانی که در این مؤسسه مشغول به فعالیت هستند، با تمام وجودشان، وقت خود را صرف تبلیغ و نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» می کنند.
در ادامه، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های پرسنل  و خدمات ارزشمند ایشان در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، تحقیقی اظهار داشتند در حال حاضر، سایت های مؤسسه در جایگاه قابل قبولی قرار دارد به طوری که در ایام مناسبتی بیشترین بازدید صورت می گیرد و در موارد مختلف، جستجوی گوگل نیز این حقیقت را تائید می کند و این مستلزم تلاش و همفکری و تلاش مستمر پرسنل می باشد.
 
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث