پیام تسلیت در پی درگذشت دکتر حسین یقینی

پیام تسلیت در پی درگذشت دکتر حسین یقینی

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ 0 موسسه
 
 
 
رِجَالٌ لَا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءِ الزَّكَاةِ يَخَافُونَ يَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِيهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ (نور/37)
خانواده محترم و معزز مرحوم دکتر حسین یقینی (ره) و سایر بازماندگان داغدار
درگذشت شخصیتی والامقام،  چهره ماندگار علمی و هنری اصفهان، خیری نامدار،استاد پیشکسوت دانشکده داروسازی دانشگاه اصفهان، مرحوم خلد آشیان دکتر حسین یقینی  که  خدمات ارزشمند و بی بدیل آن فرهیخته گرانمایه  در دوران حیات بابرکت خود به جامعه  علمی و فرهنگی  ارائه نمود، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
بدون شک  خدمات ارزشمند این شخصیت شاخص و عالی مقام در حوزه علم، هنر  ، و تألیفات بی بدیل و  فعالیت های اجتماعی آن فرزانه   از باقیات الصالحات او محسوب خواهد شد.
اخلاص، اخلاق نیکو، دستان سخاوتمند، محبت های بی منت و بی هیاهوی ایشان،  برای همیشه در یاد و خاطره بازماندگان و دوستان ایشان جاودانه خواهد ماند.
از خداوند متعال برای آن شخصیت والامقام و خادم علم و هنر  علوّ درجات و حشر با ائمه معصومین علیهم السلام و بهترین پاداش صالحان و بهره مندی از عنایات خاصه ولی اللّه الاعظم حضرت مهدی (ع)را درخواست نموده و صبر و شکیبائی و طول عمر برای بازماندگان و یاران آن شخصیت گرانقدر را آرزومندم.روحش شاد و یادش گرامی باد.
 
سیدحسین رضازاده
تولیت و مدیرعامل موسسه اهل البیت(ع)
 
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث