اعطای نشان قرآن و عترت به خانواده مرحوم حاج محسن مظاهری

اعطای نشان قرآن و عترت به خانواده مرحوم حاج محسن مظاهری

۱۱ مرداد ۱۳۹۴ 0 موسسه
در پی جلسه مورخه 94/05/03 با حضور اعضای شورای عالی اهدای نشان مقرر گردید به منظور تجلیل از خدمات ارزشمند و تاثیرگزار زنده یاد چهره ماندگار قرآنی مرحوم آقای حاج محسن مظاهری «نشان خادم قرآن و عترت» به خانواده محترم آن نیکوکار ارجمند اهداء گردد.
 
بنا به دعوت مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت علیهم السلام در مراسمی با حضور رئیس شورای شهر جمعی از علما،  روحانیون، نیکوکاران، خیرین، شخصیت ها و فرهنگیان، از  خانواده مرحوم حاج محسن مظاهری فرزند برومند حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری از علمای برجسته اصفهان تجلیل به عمل آمد. در این مراسم که  در منزل مرحوم حاج محسن مظاهری برگزار شد
پس از تلاوت آیات کریمه قرآن مجید و ذکر اشعاری در مصائب اهل بیت و سوگ این خیر نیکوکار رئیس هیأت مدیره دارالقران کریم اصفهان در سخنانی با اشاره به آیات و روایاتی از قرآن مجید و اهل بیت علیهم السلام به بیان فعالیت های خیرین و نیکوکاران در شهر اصفهان پرداخت و گفت، مرحوم حاج محسن مظاهری در زمره افرادی بود که با انتخاب مسیر مقدس در عرصه خیرخواهی و نیکوکاری و خدمت به آستان مقدس قرآن و عترت پیشگام بودند و بدون شک این اقدامات اخیر اندیشانه که در راستای جلب خداوند متعال و خدمت به جامعه اسلامی صورت گرفته و به عنوان باقیات صالحات در کارنامه آن مرحوم ثبت خواهد گردید.
 
حجت الاسلام و المسلمین مهدی گرجی تصریح کرد:  مردم اصفهان و بسیاری از شهرهای کشور با چهره و صدا ی گرم و دلنشین حاج آقا مهدی مظاهری و فعالیت های ایشان در امور دینی، خیرخواهانه و برگزاری دعاهای ابوحمزه و کمیل  طی 50 سال گذشته آشنایی دارند . هنوز صدای الهی العفو . الهی العفو ایشان در مساجد بزرگ شهر طنین اندازاست و هیچگاه از یاد مردم قدرشناس اصفهان نمی رود.

وی تصریح کرد ما برای عرض تسلیت درگذشت فرزند برومندشان که سالها در کارهای خیر و امور دینی فعالیت می کردند آمده ایم و از محضر خداوند بزرگ برای آن مرحوم علو درجات و برای ایشان سلامتی و صبر و اجر مسئلت می نماییم. حجت الاسلام گرجی اظهار داشت مرحوم مظاهری علاوه بر فعالیت های گسترده در نشر معارف قرآنی، و کارهای خیرخواهانه در منزل خود نیز به برگزاری جلسات قرآن اهتمام  داشت که امیدواریم این مهم توسط فرزندانشان ادامه یابد.
 
وی در ادامه  با عرض تسلیت  مجدد به محضر پدر، فرزندان و همسر آن مرحوم به نمایندگی ازسوی حاضرین ، نشان حامی قرآن و عترت توسط شورای عالی اعطای نشان موسسه نشر معارف اهل بیت به پاس زحمات مرحوم حاج محسن مظاهری به خانواده وی اهدا کرد
در ادامه این مراسم معنوی دو تن از اساتید بزرگ قرآنی آقایان وفایی و رضوی به قرائت قرآن پرداختند.
گفتنی است حاج محسن مظاهری در پایان ماه مبارک رمضان و  پس از  تشرف به محضر حجت خدا حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه آلاف تحیة و الثناء) دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

 

گالری: 
نشان قران و عترت به خانواده مرحوم حاج محسن مظاهری در تاریخ 94/05/03
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث