نرم افزار اندروید نهج البلاغه نور

نرم افزار اندروید نهج البلاغه نور

۲۳ آبان ۱۳۹۴ 0 اهل بیت علیهم السلام

 

 

 

 

 نرم افزار نهج البلاغه نور در بستر اندروید برای حامل های همراه (تلفن همراه و تبلت) تولید و به صورت رایگان برای عموم مردم عرضه شد.
ترجمه فارسی (حسین انصاریان)، شرح پیام امیر المومنین (آیت الله العظمی مکارم شیرازی) ، نهج البلاغه موضوعی (عباس عزیزی) از جمله محتوای ارائه شده در این نرم افزار می باشد
از جمله ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به سه زبانه بودن رابط کاربری، وضوح و کیفیت بالای متون برنامه، امکان مشاهده  همزمان متن و ترجمه، امکان پرش به شرح مرتبط با هر قطعه از متن، قابلیت ایجاد لیست علاقه مندی ها، قابلیت جستجو در متن نهج البلاغه، ترجمه، شرح و حتی حاشیه های نوشته شده توسط کاربر، قابلیت اشتراک گذاری متن،ترجمه و شروح، امکان تغییر پوسته نرم افزار و امکانات متنوع پژوهشی اشاره نمود.
 لازم به ذکر است این نرم افزار قابلیت دانلود رایگان و نمایش ترجمه به چندین زبان مختلف، شروح، فهرست های موضوعی، را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.
ترجمه انگلیسی (سید علیرضا)، شرح منهاج البراعه فی شرح نهج البلاغه (میرزا حبیب اله خویی) ، فهرست موضوعی تصنیف نهج البلاغه  به زبان عربی (لبیب بیضون)، از جمله محتوای قابل دانلود می باشد.
گفتنی است این نرم افزار قابل نصب بر روی  اندروید ۲.۳ به بالا می باشد.بارکد کتابخوان همراه نور
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث