نرم افزار اندروید: گنجینه وقف

نرم افزار اندروید: گنجینه وقف

۲۴ آبان ۱۳۹۶ 0 نرم افزار

 

 

 

نرم افزار اندروید ، گنجینه وقف این نرم افزار در هشت بخش قرآن، عترت، احکام، سخن بزرگان، ادبی و هنری، پیامک، کتابخانه و متن سخنرانی تدوین شده است ..

نرم افزار اندروید ، گنجینه وقف

این نرم افزار در هشت بخش قرآن، عترت، احکام، سخن بزرگان، ادبی و هنری، پیامک، کتابخانه و متن سخنرانی تدوین شده است .. 

* این نرم‌افزار در بخش قرآنی ضمن بیان عناوین کلی منطبق بر وقف در کلام الله مجید به 39 آیه قرآن اشاره می‌کند.
* قسمت عترت این نرم‌افزار در 4 بخشِ وقف، نیکوکاری و صدقه (در روایات) و سیره معصومین (ع) در باب وقف، 69 حدیث و سیره 14 معصوم (ع) بیان شده است.
* در بخش احکام این نرم‌افزار بیان 794 استفتاء از محضر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در 15 فصل بر اساس کتاب استفتائات وقف معظم‌له آمده است.
* سخن بزرگان بخش دیگری از نرم‌افزار گنجینه وقف است که به بیان 38 سخن از حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و 8 تن از مراجع و علما پرداخته است.
* قسمت ادبی و هنری از دیگر بخش‌های نرم‌افزار گنجینه معرفت است که 176 متن کوتاه بر اساس مجموعه نمایشگاهی های تولیدی تا سال 96 ، 68 قطعه شعر و 12 فیلمنامه این بخش را تشکیل می‌دهند.
*بخش پیامک شامل 1264 شعار و پیام وقفی و بخش کتابخانه شامل 11 کتاب از جمله قانون اوقاف، مضاربه با خدا، بخششی تا آسمان، چند قدم تا واقف شدن، برگزیده احکام وقف، مثل باران، * احسان ماندگار، مشق پرواز، جامعه‌شناسی وقف و چشمه جاری است.
* در بخش متن سخنرانی به هشت مورد پرداخته شده است.
*گفتنی است بخش‌های گالری تصاویر، صوت، ارسال نظر و ... و قابلیت‌های کپی، اشتراک‌گذاری و تنظیمات و.... در کنار گرافیک مناسب و حجم کم از خصوصیات این نرم‌افزار است..
گالری: 
نرم افزار اندروید: گنجینه وقف
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث