قدمهای آسمانی : عمق محبت (+پوستر)

قدمهای آسمانی : عمق محبت (+پوستر)

۳۰ مهر ۱۳۹۷ 0 صوتی و تصویری

دارن نگاهمون می کنن
 زیارت ملاقاتی دوطرفه است وقتی به زیارت امام رضا (ع) می روی فقط شما نیستی که با ایشان صحبت می کنی و سلام می دهی «اشهد ان تشهد مقامی و تسمع کلامی و ترد سلامی» سلامم را جواب می دهی حرفهایم را می شنوی «اصلا داری مرا می بینی.» چه لذتی بیشتر از اینکه آدمهه در زمانهایی حس کند که ائمه (علیهم السلام) دارند نگاهش می کنند؟ دست و چشم آن ولی الله اعظم هوایش را دارد همه چیز از همین یک نگاه حاصل می شود








 

همه ما کشته خواهیم شد
حضرت رضا (علیه السلام) فرمودند: به خدا سوگند هیچ کدام از ما نیست مگر اینکه کشته یا شهید می شود اباصلت پرسید: چه کسی شما را می کشد: ای پسر رسول الله؟ حضرت فرمود: بدترین خلق خدا در زمان من مرا با سم می کشد و در خان های تنگ و سرزمین غریب مرا دفن می کنند بدانید هر که مرا در غربتم زیارت کند خداوند عزو عجل پاداش یکصد هزار شهید و یکصد هزار صدیق و یکصد هزار حج و عمره و یکصد هزار رزمنده به او می دهد و با گروه ما محضور می شود و درجات والای بهشت با ما خواهد بود.








 


عمق محبت
مقام معظم رهبری (دام ظله العالی):از اول تاریخ تشیع تا امروز یک عنصر اصلی و اساسی در تشیع و جریان تشیع همین جریان عاطفی است البته عاطفه ی متکی به منطق عاطفه ی متکی به حقیقت نه عاطفه ی پوچ لذا شما در قرآن هم ملاحظه می کنید که اجر رسالت محبت و مودت در قربی است «قل لا اسئلکم علیه اجرا الا الموده فی القربی» این محبت را باید حفظ کنید.



 

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث