پوستر فاطمیه : فاطمه (س) فدایی ولایت

پوستر فاطمیه : فاطمه (س) فدایی ولایت

۰۵ دی ۱۳۹۷ 0 صوتی و تصویری

مقام معظم رهبری:مصداق کوثر برای نبی اکرم (ص) چیزهای گوناگون است یکی از برجسته ترین مصادیق کوثر وجود مقدس فاطمه زهراست که خداوند متعال در این وجود مبارک دنباله معنوی و مادی پیامبر (ص) را قرار داد.


یکی از ضروری ترین عرصه هایی که در آن بایستی به فاطمه زهرا (س) اقتدا نمود عرصه دفاع از حریم امامت و ولایت می باشد در فرهنگ شیعیان، حضرت صدیقه طاهره (س) به عنوان حامی و فدایی ولایت لقب گرفته اند، چرا که در کوتاه دوره زندگانی خویش پس از هجران رسول خدا (ص)زیباترین جلوه پاسداری از حریم ولایت را به تصویر کشانید و یگانه اسوه گری را در این گستره بر تارک تاریخ جاوادنه گردانید.





 

فاطمه (س) شیدانه ترین پروانه شمع امامت بود پروانه عاشقی که با سوختن و فداسازی خویش به همگان آموخت که امام برحق چونان کعبه است کعبه ای که مردم بایستی بر گردش طواف نمایند نه او بر گرد مردم





 

این فاطمه بود که عاشقانه ترین پاسداشت را از حریم امامت را داشت. این فاطمه بود که یگانه ترین اسوه دهی را در همراهی با ولایت ادا ساخت. همو که پهلویش شکست و در خون نشست. اما لحظه ای از یاوری ولی امر خویش از پای ننشست.




 

همو که با فریادهای جگرسوز خویش زیباترین شعار ولایت مداری را در گوش جان پیروان خویش طنین انداز ساخت. ای ولی امر من! روحم به فدای روح تو و جانم سپر بلای تو! همراه همراه تو خواهم بود چه در خیر و نیکی به سر بری و چه در سختی و بل گرفتار شوی! باری پیشتازترین خالص ترین و کاری ترین حمایت گر ولایت و امامت فاطمه (س) بود و هموست که بایستی مقتدا و اسوه ما در این برهه از زمان واقع شود




 

منبع: کاری از اداره اوقاف و امور خیریه 

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث