کتاب گنجینه  چهره های درخشان شعر و ادب و هنر اصفهان

کتاب گنجینه چهره های درخشان شعر و ادب و هنر اصفهان

۱۳ شهریور ۱۳۹۷ 0 فرهنگ و اجتماع

نویسنده:

زبان:

 
 
کتاب گنجینه ی چهره های درخشان شعر و ادب و هنر اصفهان ( به انضمام اصفهان  در آئیه زمان ) اثر مصطفی هادوی متخلص به شهیر اصفهانی که در سال 1396 به چاپ رسید 
 این کتاب  گلچینی است از گلزار بی همتای ادب پارسی در ابعادی وسیع در گستره ی دنیای پر شکوه شعر و ادب که در آن سرگذشت نامه شعرای فارسی بهمراه معرفی آثارشان بیان شده است.
 در این کتاب تعریفی چشم نواز از شعر و شاعری شده است بدین مضمون:
«هنر شـاعر هنر بیان ارزشـهای زندگی اسـت که بیواسطه با هوش و ذوق انسـانی مربوط می گردد به همین دلیل شـاعر آئینه ایسـت در برابر جامعه، و شـعرا به منزله ی روحی هسـتند در پیکر اجتماع. شـاعر عاشـق است و حقیقت را می ستاید و اگر به دنیای عاطفی راه یابد با عنصر تخیل به کشف و شهود می پردازد و هر چیزی را به پای تجربه می گیرد، هم متاثر می شـود و هم موثر واقع می گردد و انسـانها را به هم پیوند می دهد و با پر و بال اشتیاق از تنگنای خاک به افلاک بال افشانی می نماید»
امید اسـت که این مجموعه بتواند راهگشـای اندیشه های متعالی عاشقان شـعر و ادب بـه گسـتره ی ادبیـات بـه خصـوص جوانانـی کـه صاحـب استعدادهای درخشان و خلاق هستند موثر و مثمر ثمر باشد.   
 
بیوگرافی  مولف
مصطفی هادوی (شهیر اصفهانی)
تاریخ تولد: 1319، لنجان 
مدرک و رشته تحصیلی: فوق لیسانس ادبیات و علوم تربیتی
شغل: استاد دانشگاه
فعالیت های شاخص: مسئول چهار انجمن ادبی، مؤلف 26 کتاب و استاد دانشگاه آزاد خوراسگان، مسئول انجمنهای ادبی خانه هنرمندان، مسئول انجمن بهار دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان      

                        

گالری: 
گنجینه درخشان شعر و ادب و هنر اصفهان
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث