معرفی کتاب فداکار فاطمی

معرفی کتاب فداکار فاطمی

۰۱ خرداد ۱۴۰۱ 0 اهل بیت علیهم السلام

زبان:

یکی از فقیهانی که بیش از 55 سال است عمر بابرکت خود را در راه تبلیغ معارف اسلامی صرف کرده و به تدریس و تربیت طلاب و فضلا پرداخته و خدمات اجتماعی ارزنده انجام داده و تألیفات و تحقیقاتی ارزشمند و پربها به جامعه شیعه تقدیم نموده است، عالم بزرگوار، دانشمند محقق و مدقق، حضرت آیه الله آقای حاج سید حجت موحد ابطحی می باشد.

ایشان عالمی کوشا، ولائی، فاطمی، حسینی و مهدوی و از علمای برجسته و از اساتید و بزرگان حوزه علمیه اصفهان به شمار می آیند. این عالم مجاهد، از احیاگران شعائر فاطمیه در عصر حاضر بوده که سالیان متمادی با اخلاص و الهامات و کرامات فاطمی، علمدار نهضت مقدسه فاطمیه در ایران اسلامی شده اند و هر ساله با پرپایی بزرگترین کاروان فاطمیون، غربت و مظلومیت مادر مظلومه شیعه را در شهرها و روستاهای ایران فریاد می زنند و از منادیان و احیاگران شعائرالله در این زمان به شمار می روند.

این عالم فاطمی علاوه بر تدریس دروس خارج در حوزه علمیه اصفهان، اداره مجالس وعظ و سخنرانی و مسافرت های تبلیغی داخلی و خارجی، آثار گران بهایی را در حوزه تحقیق و تألیف و نشر معارف اهل بیت (ع) نیز به ثبت رسانیده است.

در کتاب فداکار فاطمی به شرح مختصری از زندگانی پربرکت این عالم فقیه در ضمن چهار فصل پرداخته شده است. این کتاب توسط انتشارات محب العترة الطاهره در سال 1400 شمسی به زیور طبع آراسته شده است.

 

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث