ایران گیت

ایران گیت

۱۲ آذر ۱۳۹۳ 0 موسسه

این شرکت از نخستین شرکت های تامین کننده اینترنت در منطقه مرکزی و جنوب کشور ، دارای مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات و رادیویی، با ایجاد بزرگ‌ترین شبکه‌ی اینترنت ایمن، با کیفیت و با سرعت، خدمات متنوع و متفاوتی را برای کاربران این شبکه فراهم آورده است.
مهم‌ترین سرویس ها و خدمات این شرکت ، ارایه‌ی راهکارهای متنوع در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، به ویژه دسترسی به اینترنت با فناوری های گوناگون ، ایجاد تسهیلات استفاه از تلفن بین‌المللی ، طراحی و راه اندازی مراکز داده‌ همچون میزبانی وب ، اشتراک فضا، سرور اختصاصی و ... همچنین تجارت الکترونیک و سرویس های ویژه می باشد.
خانواده‌ی بزرگ شبکه سراسری ایران گیت را اجتماعی قریب به یک میلیون نفر از استفاده‌کنندگان دولتی ، خصوصی و مردمی از خدمات دسترسی به اینترنت از طریق پهنای باند اختصاصی (DSL)، کارت اینترنت و اینترنت هوشمند (Dial up)، اینترنت پرسرعت (ADSL)، تلفن بین الملل (VoIP) و سامانه تجارت الکترونیکی پرداخت (e-commerce) تشکیل می‌دهند. البته به رویکرد نوین مشتری مداری ایران گیت، بی اغراق، هر روز بر تعداد اعضای این خانواده‌ی بزرگ افزوده شده و پیش بینی می شود این رشد، سیر صعودی داشته باشد
افتخار شبکه سراسری ایران گیت اینست که عمده‌ ترین بخش بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در منطقه مرکزی و جنوب کشور به این شبکه تعلق دارد.
شبکه سراسری ایران گیت برای ارایه‌ی خدمات کارآمد و موثر به سهامدارن اصلی این شرکت که همانا مشتریان ایران گیت می باشند، هم‌اکنون نزدیک به یکصد نفر از مدیران و  نیروی انسانی متخصص و کارساز را به خدمت گرفته است.

ایران گیت

 

 

 

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث