نشست تولیت و مدیرعامل با مدیران و پرسنل موسسه به مناسبت شروع فعالیت های موسسه در سال 1399

نشست تولیت و مدیرعامل با مدیران و پرسنل موسسه به مناسبت شروع فعالیت های موسسه در سال 1399

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0 موسسه

نشست تولیت و مدیرعامل با مدیران و پرسنل موسسه به مناسبت شروع فعالیت های موسسه در سال 1399 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

مدیرعامل ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید و تقارن با اعیاد با عظمت ماه رجب و شعبان و آرزوی بهره مندی از این ایام و لیالی با برکت، و از این رویداد تاسف بار که امور جاری همه فعالیت های اجتماعی را دچار اختلال نموده،  ابراز نگرانی کرده و برای شفای عاجل بیمارانی که به این ویروس منحوس کرونا مبتلا گردیده اند و رفع این بلیه از جامعه دعا نمودند.

در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های بخش های مختلف فناوری اطلاعات، سخت افزار، بخش تحقیق و پژوهش، بخش کتابخانه دیجیتالی، و تولید محتوا و پشیتبانی سایت ها، درخصوص آمار ارائه شده توسط مدیریت فناوری اطلاعات در رابطه با سهم این موسسه در ارائه محتوا به جامعه با استقبال 28 میلیون نفر در سال 1398 که بیانگر تلاش ارزشمند و باانگیزه شما پیشگامان احیای علوم و معارف اهل البیت(ع) می باشد با عنایت به مسائل امروز جامعه و حضور آحاد جامعه در منزل، این موسسه نقش مهمی در رفع نیازهای علمی، دینی، فرهنگی، در ابعاد مختلف ایفا نموده و کاربران سایت های مختلف به ویژه دانشنامه اسلامی در ماه های اسفند منتهی به فروردین در مقایسه با سال گذشته، از مرز دو برابر نیز گذشته است و این خود یک موفقیت ارزشمند و برای موسسه و برای شما خدمتگزاران جبهه فرهنگ دینی جامعه می باشد.

انشاءالله امیدوارم در سال جدید با تلاش مضاعف و نوآوری های جدید در ارائه محتوا بتوانیم هم نیازهای مخاطبین را تامین و هم از لحاظ کمی و کیفی در جهت رشد و تعالی موسسه قدم برداریم.

سیدحسین رضازاده با اشاره به این مطلب که مجموعه سایت های موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت(ع) از رتبه بسیار قابل قبول و جایگاه ویژه ای در مقایسه با سایت های اسلامی در کشور برخوردار می باشد.

لازم می دانم با توجه به مشکلات ایجاد شده کرونا و تاثیرات منفی آن بر اقتصاد، با عنایت به اینکه این موسسه مستقل و هیچ گونه درآمدی نداشته و حمایت مالی از هیچگونه دستگاهی نشده است، امیدوارم با صرفه جویی و کمک همه دوستان بتوانیم بر این مشکلات فارق آمده و انشاءالله فعالیت های موسسه را به شکل مطلوب در مسیر رشد ادامه دهیم.

مدیرعامل موسسه افزود: فعالیت های علمی شما عزیزان و ارائه محتوا در منازل به کاربران با بالاترین سرعت ممکن و به صورت رایگان در این زمان بسیار حائز اهمیت و کار شما مانند مجاهدان خط مقدم جبهه دفاع از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می باشد. امروز جریان های انجرافی و دشمنان مکتب اسلام، از این شرایط سوء استفاده نموده و در رابطه با تخریب عقائد و سنت های الهی و تعلقات مردم به مکتب نورانی اهل بیت(ع) و توسلات به حضرات معصومین(ع) از طریق شبکه های اجتماعی، فعالیت های گسترده و مخربی را آغاز نموده اند. این جنگ نرم مسئولیت ما را در شناسایی این شبهات و پاسخگویی در جهت روشنگری مخاطبین سنگین تر می کند.

در پایان، ضمن دعای خیر برای همه خدمتگزاران به آستان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه فعالان در بخش های مختلف موسسه، توفیق روزافزون، سعادت، سلامتی، خدمتگزاری به حضرت حجت (ع) را از خداوند متعال مسالت دارم. انشاءالله روسفید درگاه الهی باشیم.

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث