آئین تجلیل از خادمان هیئت حیدریون استان اصفهان

آئین تجلیل از خادمان هیئت حیدریون استان اصفهان

۱۸ آبان ۱۴۰۰ 0 موسسه

آئین گردهمایی اعضاء هیئت حیدریون و جمعی از علمای شاخص، شاعران برجسته، خیرین و نیکوکاران اصفهانی شام جمعه مورخ 14 آبان ماه در سالن حضرت خدیجه کبری(س) مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت(ع) برگزار گردید.

ابتدا تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش کلیپ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی دانشمند به ایراد سخنرانی پرداخت و درخصوص جایگاه و رعایت شئون خدمت گزاری به آستان مقدس اهل البیت(ع) تذکرات بسیار مهمی به حاضرین ارائه نمودند.

در ادامه کلیپی از فعالیت های هیئت حیدریون در ایام محرم و استقبال کم نظیر مردم اصفهان به ویژه جوانان حسینی از این مراسم ارائه گردید که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

در این آئین، بنا به مصوبه شورای عالی اهداء نشان های موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت (ع) و به عنوان تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند آقای مهدی رعنایی در جذب حداکثری جوانان در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نشان خادم الحسین(ع)، تابلوی نفیس، حمایل منقش به السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع) و لوح تقدیر اهداء گردید.

 

اهداء نشان خادم الحسین(ع) به مهدی رعنایی مصوبه شورای عالی اهداء نشان موسسه اهل البیت(ع) و اهداء نشان خادم الحسین به مهدی رعنایی اهداء تابلو نفیس «ان الحسین مصباح الهدی» به مهدی رعنایی اهداء تابلو نفیس «ان الحسین مصباح الهدی» به مهدی رعنایی

همچنین آئین تجلیل از برادران و خواهران خدمتگزار در این هیئت، با حضور جمعی از خیرین با اهداء تابلو نفیس و هدایای ویژه برگزار گردید.

در پایان مراسم با اجرای مداحی آقای مهدی رعنایی و ذکر توسل به حضرت زهرا (س) معنویت خاصی را در فضای محفل حاکم نمود و با دعای فرج برای ظهور امام منتظر حضرت صاحب الزمان (ع) پایان یافت.

 

گالری: 
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث