قطعه صوتی فاطمی: آتش زدن کتابخانه ها

قطعه صوتی فاطمی: آتش زدن کتابخانه ها

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ 0 صوتی و تصویری
شیخ طوسی، شیخ الطائف توی بغداد نتونست بمونه شبانه گریخت رفت نجف.
ذهبی ببین در سیر چی می گه میگه «حُرقت  مکتبة هذا  الرافضی عِدة نُوَب»چندين مرتبه كتاب­خانه شيخ طوسي را سوزاندند یکبار کتب هاش  رو ریختند سر چهارراه آتش آوردند آتش زدند چند تا کتاب بود؟ والله دلم می سوزه می دونم شما هم ناراحت می شین  .80 هزار نسخه خطي  بود. همین ذهبی می گه! کتابخانه های ما را آتش می زدند،الان هم دستشون برسه اول همه فرهنگ را هدف می گیرند. دیدید تو مزار شریف چیکار کردند؟ کتابخونه ها را از بین بردند. نجف اشرف چیکار کردند ؟دارالحکمه حکیم را آتش زدند صدها هزاران کتاب توش بود اخیر،کتابخونه علامه امینی را می خواستند منفجر کنند من قصه اش را دارم که حالا از بحث خارج می شوم؛خدا کتابخانه را حفظ کرد  که می خواستند آتش بزنند از بین ببرند.
قطعه ای از سخنرانی آیت الله طبسی درهمایش تخصصی فاطمیه* با موضوع مقتل شناسی
زمان: 68 ثانیه (01:08)

*. این همایش سه روزه، با همکاری مشترک موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام، ادا ره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه، از21  الی 23 اسفندماه، در موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت علیهم السلام برگزارشد

در این همایش سخنرانان به بررسی منابع در زمینه  مقتل شناسی،  شناخت فضایل حضرت زهرا (سلام الله علیها) شناخت جریان های سیاسی در زمان فاطمه زهرا(سلام الله علیها) ،و جلسات  پرسش و پاسخ به شبهات پرداختند.
سخنرانی استاد نجم الدین مروجی طبسی در روز پنجشنبه  22 اسفندماه 1392 در مکان فوق الذکر برگزار گردید

 

دانلود: 
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث