خاطراتی از شهدا: راست قامتان (+پوستر)

خاطراتی از شهدا: راست قامتان (+پوستر)

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ 0 صوتی و تصویری
آسمان ستارگان: راست قامتان

مرتضی آوینی:عالم محضر شهید است اما کو حرمی که این حضور را دریابد و در برابر خلا ظاهری خود را نبازد؟ زمان می گذرد و مکان ها فرو می نشینند اما حقایق باقی هستند شهیدان زنده هستند ومن و تو مرده ایم شهدا صدق و استقامت خویش را در آن عهد ازلی که با خدا بسته بودند اثبات کردند کاش ما در خیل منتظران شهادت باشیم!




 

محمود علی مددی:با ایمانی قوی و مستحکم، همچون کوه راسخ به مقاومت و پایداری خود ادامه داده و به قسمت و رضای پروردگار ارحم الراحمین و تقدیراتش راضی باشید. دل خوش دارید که نصرت و یاری خداوند با مومنان است .پیروزی نزدیک است اما کمی استفقامت لازم دارد




 

شهید مهدی زین الدین در رابطه با مقاومت و ایستادگی رزمندگان و تاثیر آن بر پیروزی می گوید:«تنها کسانی در صحنه نبرد راست قامتند که به خداوند اتکال نمایند و با توکل بر او به پیش بتازند نه در سختی ها و نه در پیروزی ها ،هیچ کجا از یاد خدا غافل نشوند و محکم و مقاوم چون کوه بایستند و دشمن را از پای در آورند» سرهنگ عراقی در رابطه با استاقمت رزمندگان در عملیات «خیبر» می گوید:«شدت بمباران ما علیه ایرانی ها به حدی بود که ابرهای سمی خیلی زود کل منطقه را در بر گرفت و به سوی مناطق اطراف به حرکت درآمد . ضد حمله ما شروع شد اما با اینکه ایرانی ها از گازهای شیمیایی لطمات سختی خورده بودند در مقابل ضد حمله جانانه مقاومت کردند و باز هم اجازه ندادند سرنوشت این ضد حمله جز به شکست ،تلخی و مرگ ما به چیزی دیگر ختم شود.» اسیر دیگری در رابطه با مقاومت رزمندگان در عملیات «فتح المبین» می گوید:«افراد ما با سنگری که در دست نیروهای شما بود و هشت نفر از پاسداران در پشت آن می جنگیدند درگیری شدیدی داشتند .ما شش گروهان صد نفره یعنی ششصد نفر بودیم که به این سنگر هشت نفره حمله کردیم ولی مقاومت عجیب این هشت نفر برای ما باورکردنی نبود. ما مجبور شدیم از نارنجک استفاده کنیم اما آنها نارنجک را سریع و با شهامت گرفته و به سوی ما پرتاب می کردند و با این کار چند نفر را زخمی کردند.»








 

 

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث