خاطراتی از شهدا: خون شهیدان و رسالت ها (+پوستر)

خاطراتی از شهدا: خون شهیدان و رسالت ها (+پوستر)

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ 0 صوتی و تصویری
آسمان ستارگان: خون شهیدان و رسالت ها

مرتضی آوینی:گردش خون در رگهای زندگی شیرین است اما ریختن آن در پای محبوب شیرین تر است و بگو شیرین تر بگو بسیار شیرین تر است راز خون در آنجاست که همه حیات به خون وابستهاست. و راز خون در آنجاست که محبوب خود را به کسی می بخشد که این راز را دریابد و آن کس که لذت این سوختن را چشید در این ماند و بودن جز ملالت و افسردگی هیچ نمی یابد.




 

شهید ابوالفضل طیبی این جمهوری اسلامی نعمتی است که خداوند به ماداده است ابرقدرت ها و عوامل انها در خارج و داخل کشور هیچ گونه آسیبی نمی توانند به انقلاب اسلامی بزنند. این تنها ما هستیم که با اعمال و رفتار خود می توانیم این نعمت را حفظ یا خدای نکرده از دست بدهیم (شهید ابوالفضل طیبی)




 

هنوز هم «عطر شهادت» از ورای سال های دور به مشام می رسد هنگامی که از «دفاع مقدس» یاد می شود یاد حماسه سازان میدان های شرف و عزت جان را لبریز از افتخار و مباهات می کند آنان که عطر معنویت و صفا را در سنگرهای مقاومت و خط مقدم جهاد می پراکنند «شور» و «شعور» را با هم داشتند. یادشان بلند و ماندگار بود. انان نگهبان مشعل های نورانی حق بودند و مرزبان حریم مکتب و میهن، با دلی روشن و پر باور در میدان جنگ اهل محراب نماز وسنگرهای دعا بودند. شوق بندگی و عشق پرستش در کار روح حماسی و شور حمله و شجاعت رزم، به آنان شیوه ای «علوی» و «روحی حسینی» بخشیده بود آنان که «اسناد شرف» این ملت در «محکمه » تاریخ بودند. برای خدا آغاز کردند و برای او جنگ را به پایان بردند و این مفهوم روشن «تعبد در برابر ولایت » بود و رهایی از «بت نفس» بلند باد نامشان که رابطه «خاک» و «خدا» را حفظ کرده و جان خویش را ظرف نزول «امداد غیبی» ساخته بودند. رزمندگان اسل وارثان خط سرخ عاشورا بودند و جهادشان مروری بر درسهای آموخته از کربلا و دفاعشان تحقق بخشیدن به شعرهای امام حسین (ع) عشق شان به اهل بیت پشتوانه رزم و عزم و ستیزشان بود زیرا پیوند با «آل الله» داشتند و خود را درستای آن خط می دیدند. و اینک اگرچه آن میدانها سرد و خاموش است ولی نبرد حق و باطل در جبهه های گسترده تر ادامه دارد.خون شهیدان رسالت ما را سنگین تر می کند و داغ فراق و درد هجران تکلیف مضاعفی بر دوشمان می گذارد هرگز مباد که پیمان مان با «شهیدان» «امام» «انقلاب» و «ولایت» از یاد برود.










 

 

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث