مجموعه شهدا و علما (1) (پوستر)

مجموعه شهدا و علما (1) (پوستر)

۲۰ آبان ۱۳۹۷ 0 صوتی و تصویری
عکس نوشته درباره شهدا

در محضر امام خمینی(ره):
حیات بالاتر 


بدخواهان ما گمان نکنند که جوانان ما از مردن از شهادت باکی دارند! شهادت ارثی است که از اولیاء به ما می رسد. آنهایی باید از مردن بترسند که بعد از مرگ، موت را فنا می دانند ما که بعد از موت را حیات بالاتر از این حیات می دانیم، چه باک داریم؟




عکس نوشته درباره شهدا

در محضر  آیت الله خامنه ای:
اهمیت عالم


آن عالم است که می تواند محتوای ذهن انسانی را تبدیل به چیزی کند که از این جسم به اصطلاح رایج امروز، از این سخت افزار وجود بشری یک انسان متعالی یک انسان پیشرو و یک انسان فعال و پیشرو بسازد یک عالم می تواند این کار را بکند.




عکس نوشته درباره شهدا

در محضر آیت الله محمدتقی جعفری:(ره)
شهید ابراهیم هادی


حضر در هیئت جوانان وحدت اسلامی و همراهی و شاگردی استادی نظیر علامه محمدتقی جعفری بسیار رد رشد شخصیتی ابراهیم موثر بود. ابراهیم به صورت مخفیانه و بدون اینکه کسی بداند در حوزه آیت الله مجتهدی ره) طلبه شده بود و معارف دین را می آموخت




عکس نوشته درباره شهدا

در محضر آیت الله خوشوقت (ره):
شهید مصطفی احمدی روشن


مسایل اخلاقی را پای درس آیت الله خشوقت فراگرفت. یک بار به حاج آقا گفته بود: ذکری به من یاد دیهد که شهید شوم. حاج آقا گفته بود: الان فقط وظیفه شما این است که در آنجا (سایت هسته ای نطنز) خدمت کنید خدامت شما در آنجا ظهور امام زمان (عج) را نزدیکتر می کند.




عکس نوشته درباره شهدا

در محضر آیت الله مجتهدی (ره):
شهید محمد جواد تندگویان


شهید محمد جوادتندگویان سفر مکتب اسلام ر ا از سخنان گوهربار آیت الله مجتهدی شروع کرد و با سمت وزیر نفت خام اسلام شد پس در خرمشهر به اسارت در آمد و در دوران اسارت به شهادت رسید.




عکس نوشته درباره شهدا

در محضر آیت الله آقا مجتبی تهرانی( ره):
شهید حسن تهرانی مقدم


مردم تهران سالها بود که از علوم طیبه آل محمد (ص) توسط آیت الله آقا مجتبی تهرانی خوشه ها چیدند شهید حسن تهرانی مقدم یکی از کسانی بود که توانست با این عالم پرهیزکار مردمی انس بگیرد و از درس اخلاق این عالم جلیل القدر استفاده ها ببرد و سرانجام به آرزوی خویش یعنی فیض شهادت برسد.




کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث