نرم افزار اندروید احکام شرعی پزشکی

نرم افزار اندروید احکام شرعی پزشکی

۳۱ تیر ۱۳۹۴ 0 معارف
نرم افزار اندروید احکام شرعی پزشکی به تفکیک موضوع برای اولین بار در کشور و با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ تهیه شده است.

موضوعات نرم افزار

در این نرم افزار احکام مربوط به آموزش پزشکی، نگاه، لمس، معاینه، درمان، تشخیص، زایمان، جلوگیری از بارداری، تلقیح، جراحی، پیوند، تشریح، گواهی پزشکی، وضو و سایر مسائل جدید پزشکی توضیح داده شده است.
همچنین در این نرم افزار احکام پزشکی به صورت موضوعی دسته‌بندی شده است و با توجه به موضوع، کاربر مرجع تقلید خود را انتخاب می‌کند و به این شکل حکم شرعی مربوط به موضوع مورد نظر خود را مطالعه می‌کند.

پرسش آنلاین از مراجع تقلید

با توجه به تفاوت این نرم افزار با نرم افزاری که پیش از این منتشر شده است، این نرم افزار احکام پزشکی و پیراپزشکی خاص مربوط به پزشکان و بیماران به تفکیک موضوع طبقه‌بندی شده است
در این نرم افزار تمام استفتائات جدید بررسی و از دفاتر مراجع تقلید دریافت شده است و در صورت ایجاد مسئله خارج از محتویات نرم افزار،کاربر همان لحظه می‌تواند استفتا را از طریق گوشی ارسال و جواب آن را دریافت کند.
قابل ذکر است این نرم افزار برای اولین بار است که ساخته می‌شود و مشابهی ندارد مشروط بر این‌که در بحث توزیع آن خوب عمل شود بازخورد خوبی در میان پزشکان و بیماران خواهد داشت.
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث