سخنان رهبر: زن و خانواده (1) (+عکس نوشته)

سخنان رهبر: زن و خانواده (1) (+عکس نوشته)

۱۰ شهریور ۱۳۹۵ 0 صوتی و تصویری

بانوان کشور ما

زنان کشورما، بانوان انگیزه‌هایی  بسیار روشن، صمیمی و آگاهانه؛ دارند،  در همه‌ی دوره‌ی جنگ هم همین‌طور بود.


زنان و جامعه

مسئله‏‌ى مادرى، مسئله‏‌ى حياتى...

مسئله‏‌ى مادرى، مسئله‏‌ى همسرى، مسئله‏‌ى خانه و خانواده، مسائل بسيار اساسى و حياتى است. در همه‏‌ى طرح‌هايى كه ما داريم، بايستى «خانواده» مبنا باشد.


بانوان در خانواده

نقش استثنایىِ زن

زن با نقاط قوّت زنانه‌ی خود همراه با ایمان عمیق، اتکاء به خداوند، و عفت و پاکدامنی می‌تواند در جامعه یک نقش استثنایىِ ایفا کند؛ هیچ مردی قادر به ایفای چنین نقشی نیست.


نقش زنان در جامعه

حضور دختران در انتفاضه سوم فلسطين

شما با این ملت چه کرده‌اید که یک دختر هفده، هجده ساله حاضر است به خودش بمب ببندد، در بین دشمنان صهیونیست برود و خودش را از بین ببرد که آنها از بین بروند. شما همه راهها را جلوِ اینها بسته‌اید. آن وقت می‌گویید دولت اسرائیل از خودش دفاع می‌کند! دفاع این است؟


زنان فلسطین

زنان ورزشکار

هنگامی که یک زن مسلمان ایرانی و دارای حجاب، بر سکوی قهرمانی می‌ایستد و همه را وادار به تکریم می‌کند، کار با عظمتی انجام شده است.


زنان ورزشکار

زنان جامعه ما اینگونه اند

مادرهای شهدا اگر از پدران شهدا، پرانگیزه‌تر و پرشورتر نباشند، کمتر نیستند و در بسیاری از این موارد انگیزه‌ها و بصیرتهایشان بیشتر هم هست. اینها زنان جامعه‌ی ما هستند؛ این خیلی برای کشور ارزش محسوب می‌شود.


مادران شهدا

تزلزل خانواده در غرب

بنیان خانواده در غرب دچار تزلزل شدید است و آثار آن رواج احساس پوچی، احساس بیهودگی و احساس ناامنی روحی در بین آحاد مردم به خصوص در بین جوانهاست.


خانواده در غرب

مرد واره کردن زن

گفتمان غربی به دنبال این بوده که مشاغل گوناگونی که با ساخت جسمی و عصبی و فکری مرد سازگارتر است را بکشانند به سمت بانوان و زنان، و این را یک افتخار برای زن و یک امتیاز برای زن قرار بدهند.


زنان در جامعه غربی

خانواده، سلول بدنه‌ی جامعه

هر خانواده‌ای یکی از سلولهای پیکره‌ی اجتماع و بدنه‌ی اجتماع است. وقتی اینها سالم بودند، وقتی اینها رفتار درست داشتند، بدنه‌ی جامعه، یعنی آن پیکره‌ی جامعه سالم خواهد بود.


خانواده

با هم، تا بهشت

ازدواج و اختیار همسر، گاهی در سرنوشت انسان مؤثر است. خیلی از زنها هستند که شوهرانشان را بهشتی می‌کنند. خیلی از مردها هم هستند که زنهایشان را بهشتی می‌کنند. عکس آن هم هست


انتخاب همسر

کانال تلگرام ریحانه

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث