کتاب ره توشه راهیان نور خواهران - محرم 1395 هـ.ش

کتاب ره توشه راهیان نور خواهران - محرم 1395 هـ.ش

۰۸ مهر ۱۳۹۵ 0 نرم افزار

زبان:

 

ره توشه راهیان نور خواهران - محرم الحرام ۱۴۳۸

مقدمه کتاب

 محرم است وشور حسینی در قلب و اندیشه مشتاقان اهل بیت علیهم السلام میجوشد و هر لحظه، از این آسمان بلند کرامت و فتوت، ستارهای جهان تاب می درخشد و پرده غفلت را کنار میزند و راه را به جویندگان حقیقت می نمایاند و این همه، ارمغانی است که در این ماه بزرگ، به دلدادگان مکتب عاشورا عنایت میگردد و جویباری از رحمت و هدایت را در سرزمین دل های اهل ایمان جاری می سازد.
 ره توشه ویژه خواهران که به همت شماری از نویسندگان فاضل و پژوهشگران اندیشمند در محورهای مختلف دینی پدید آمده است که از آن جمله می توان به موضوعاتی مانند: 
بایسته های عزاداری، اهمیت پوشش و حجاب، مباحث خانوادگی، مقوله ازدواج و نقش زن در استحکام نظام خانواده اشاره کرد که در مجموع، مقالات ارائه شده در آن، شامل نکات ارزشمند تربیتی و معارف روشنگر اسلامی میباشد. 
 به منظور استفاده مطالب و موضوعات بیشتر درباره محرم و عزاداری امام حسین منطقه می توانند به ره توشه محرم، ویژه برادران (1438ه.ق)، مراجعه نمایند و از مقالات متنوع و مباحث مختلف آن بهره مند شوند. امیدواریم، کتاب حاضر، برای علاقه مندان به معارف قرآنی و روایی و موضوعات اخلاقی و کاربردی در حوزه خانواده، مفید واقع شود و به توسعه هر چه بیشتر سبک زندگی اسلامی بینجامد و مبلغان محترم بیش از پیش، در مسیر ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و تربیت معنوی آحاد جامعه توفیق یابند.
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث