کتاب ره توشه راهیان نور محرم ۱۳۹۴ هـ.ش

کتاب ره توشه راهیان نور محرم ۱۳۹۴ هـ.ش

۲۹ شهریور ۱۳۹۴ 0 نرم افزار

زبان:

 

 

ره توشه راهیان نور ویژه محرم الحرام ۱۳۹۴

کتاب ره توشه ویژه ماه محرم امسال از سوی گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ویژه استفاده مبلغان در مناطق تبلیغی منتشر شد. محتوای کتاب ره توشه ماه محرم در قالب ۱۲ مجلس می باشد که هر یک از این بخش ها به قلم مبلغان فاضل و نخبه گرد آوری و تدوین شده است.
یکی از بخش های جدید و مورد استفاده که برای اولین بار در ره توشه گردآوری شده است، بخش پیوست های تبلیغی با موضوع خاطرات تبلیغی مبلغان می باشد که می تواند مورد استفاده عموم مبلغان قرار بگیرد.از دیگر بخش های این کتاب می توان به مناسبت های ماه محرم اشاره کرد که به صورت ریز موضوع، تمامی وقایع از ابتدای ماه محرم تا ۱۳ این ماه آورده شده است.

 محورهای مورد بحث در ره توشه راهیان نور ماه محرم عبارت است از:

شخصیت شناسی امام حسین(ع)، استنادات قرآنی قیام امام حسین(ع)، سیاست های امویان در دین ستیزی و ارزش زدایی، نقش معاویه بن ابی سفیان در شهادت امام حسین(ع)، قیام امام حسین(ع) از نگاه دانشمندان غیر مسلمان، چگونگی شکل گیری جریان های تکفیری، شیوه های گسترش عفاف در جامعه، شیوه های کسب عزت مندی، عقل و عشق در فرهنگ عاشورا، اهداف قیام عاشورا از نگاه امام حسین(ع)، عاقبت به خیری از نگاه آیات و روایات و نقش زنان در نهضت عاشورا.
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث