پیام تسلیت  مدیرعامل موسسه اهل البیت «ع» به مناسبت درگذشت حاج سید صادق طباطبائی

پیام تسلیت مدیرعامل موسسه اهل البیت «ع» به مناسبت درگذشت حاج سید صادق طباطبائی

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ 0 موسسه

 

مدیرعامل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت علیهم السلام در پی درگذشت نیکوکار ارجمند حاج سید صادق طباطبائی پیام تسلیتی را  به این شرح صادر نمودند:                 

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ
درگذشت نیکوکار ارجمند،خیر خدمتگذار،عمدة الاخیار، سلالة السادات مرحوم مغفور خلد آشتیان حاج سید صادق طباطبائی را به خاندان مكرّم ایشان و جامعه خیرین تسلیت عرض می نمائیم.
توفیق خدمت به جامعه اسلامی و تاسیس دهها مؤسسه خیریه عام المنفعه، بنیانگذاری خیریه با عظمت  حضرت ابوالفضل علیه السلام  از باقیات و صالحات آن بزرگ مرد بود.
بدون شک اعضای هیئت امناء و مدیره خیریه حضرت ابوالفضل یاوری پارسا و پرهیزگار که راهنمای اندیشه و خدمت به مردم بود را از دست داد.نام و یاد این بزرگمرد برای  برای همیشه  بر لوح زرین تاریخ پر افتخارچهره های ماندگار شهر ولایتمدار اصفهان خواهد ماند.
اقدامات  خیراندیشانه آن سلاله رسول اللّه که در راستای جلب رضای خداوند متعال و خدمت به مردم ولایتمدار اصفهان صورت گرفت به عنوان باقیات و صالحات در کارنامه اعمال آن نیکوکار ارجمند ثبت گردیده است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیز، از درگاه خداوند متعال برای آن بزرگ مرد علوّ درجات  و همجواری با اهل البیت عصمت و طهارت (علیهم السلام )و برای خانواده ار جمندش سلامتی و صبر جمیل مسئلت می نماییم.
   تولیت و مدیرعامل مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت «علیهم السلام»
  سید حسین رضازاده
                                                   

 

 

گالری: 
مرحوم مغفور خلد آشتیان  حاج سید صادق طباطبائی
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث