مجموعه شهدا وعلما (2) (پوستر)

مجموعه شهدا وعلما (2) (پوستر)

۲۰ آبان ۱۳۹۷ 0 صوتی و تصویری
عکس نوشته درباره شهدا

در محضرآیت الله مصباح :
شهید حجت الاسلام مصطفی ردانی پور


مصطفی به علمایی چون آیت الله بهجت، آیت الله مصباح، آیت الله مظاهری و دیگر علمای دین ارادت عجیب داشت و در کلاس درس این بزرگواران حاضر می شد. دیدار با علما را برای فرماندهان جنگ راه اندازی نمود. یک روز در دیدار با آیت الله مصباح ، این عالم بزرگوار خوشم و دست مصطفی را بوسید.




عکس نوشته درباره شهدا

در محضر  شهید آیت الله مدنی (ره):
شهید مهدی زین الدین


مهدی در دوران تحصیلات متوسطه اش که با شهید محراب آیت الله مدنی مانوس بود روح تشنه خود را نصایح ارزنده و هدایتگر آن شهید بزرگوار سیراب می نمود و در واقع در حساسترین دوران جوانی به هدایت ویژه ای دست یافته بود . به همین دلیل از آیت الله مدنی بسیار یاد می کرد و و رشد مذهبی و دینی خود را مدیون ایشان بود.




عکس نوشته درباره شهدا

در محضر آیت الله حسن زاده آملی 
شهید مجتبی علمدار


یکبار بچه ها برای دیدار آیت الله حسن زاده رفته بودیم. ایشان روی شانه سید مجتبی زد و چیز گفت: بعد از جلسه فهمید که علامه به سید فرموده بود: بنده دز چهره شما نوری می بینم بیشتر مواظب خودتان باشید.




عکس نوشته درباره شهدا

در محضر آیت الله خامنه ای (مد ظله):
شهید علی اکبر شیرودی


به حضرت آیت الله خامنه ای علاقه عجیبی داشت. روزی ایشان برای بازدید از پادگان ابوذر آمده بوند. هنگام اذان شهید شیرودی یادآور نماز شد. آقا پرسیدند شما امام جماعت هم دارید گفتیم: بله ما پشت سر آقای شیرودی نماز می خوانیم  فرمودند: پس ما هم پشت سر ایشان نماز می خوانیم. شهید شیرودی با چهره سرخ شده از خجالت امام جماعت ما شد. 




عکس نوشته درباره شهدا

در محضر آیت الله بهاءالدینی (ره):
شهید معلی صیاد شیرازی


علی صیاد شیرازی هفده سال پای درس سالک الی الله آیت الله بهاءالدینی نشست و از گوهر وجودی استاد بهره مند گردید و مراتب سلوک را یک به یک پیمود تا به درجه رفیع شهادت نایل آمدهمچنین ارتباط نزدیکی با آیت الله خامنه ای داشت




عکس نوشته درباره شهدا

در محضر آیت الله آقا مجتبی تهرانی( ره):
شهید نیری


احمدآقا در خانواده ای مذهبی در جنوب تهران متولد شد و در همان سنین جوانی درس مکتب را از آیت الله حق شنااس فرا گرفت. تا آنجا که وقتی شهید شد حضرت آیت الله حق شناس فرمودند: در این تهران ببنید یکی مثل احمدآقا پیدا می شود؟!




 

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث