نرم افزار نیش ها و نوش ها - مجموعه‌ای از هشدارهای روان‌شناختي براي زندگي شيرين و بي دغدغه

نرم افزار نیش ها و نوش ها - مجموعه‌ای از هشدارهای روان‌شناختي براي زندگي شيرين و بي دغدغه

۲۷ دی ۱۳۹۳ 0 نرم افزار
نرم افزار «نيش‌ها و نوش‌ها» ، مجموعه‌ای از هشدارهای روان‌شناختي به همراه معرفي نکات مهم و کليدي برای يك «زندگی عاقلانه و شادمانه» در قالب كتاب، سايت و نرم افزار است.
اين نرم افزار عمدتاً بر مبناي مشاوره هاي واقعي و مشاهدات عيني تعبيه شده ، و به «مشکلات و چالشهاي جوانان در سنين بلوغ» ، «آمادگي براي زندگي مشترک» ، «مشکلات دوران خواستگاري ، نامزدي و ازدواج» ، «مشکلات پس از ازدواج و آداب بهتر زيستن» ، «سوء استفاده ها و خيانتهاي طرفين در زندگي مشترک» ، «مشکلات ازدواجهاي مدت دار و يا اختلافات سنين» و ... در قالبي بسيار زيبا و با لحني شيرين پرداخته است.
و براي اولين بار در اينترنت توسط انجمن گفتگوي ديني وابسته به مرکز ملي پاسخگويي به صورت رايگان عرضه مي گردد.
همچنين به دليل استفاده از منابع غني علمي و آموزشي در آن به دانشجويان رشته روان شناسي، مشاوران و مراكز مشاوره و تربيت مربي نيز توصيه مي‌شود. 
 
اين نرم افزار به سهم خود خواسته باری از دوش‌ها بر دارد و نهايت سعي خود را مبذول داشته است و مشكلات مانند زخم عميقی است كه با مرهم اين نرم افزار التيام نمی يابد اما کسب آگاهي و افزايش شناخت بي شك به قدر خود می تواند طعم زندگی شيرين را به ما بچشاند.

بخش‌هاي اصلي نرم افزار

1- مصرع اول( خانم ها): شامل نكات و هشدارهاي روان شناختي برای زنان و دختران نوجوان و جوان است.دراین بخش 103 هشدار در 6 قسمت ازدواج تاریخ دار ، ازدواج ، دام ها ، گوناگون ، زندگی زناشویی و مشکلات بیوه زنان ارائه شده است.
2- مصرع دوم(آقايان): شامل نكات و هشدارهاي روان شناختي براي مردان و پسران نوجوان و جوان است.در این بخش61 هشدار در 4 قسمت ازدواج ،خانواده ، قبل از ازدواج و گناه ارائه شده است.
3- بيت كامل( خانواده): شامل نكات تربيتي و هشداری های روان شناختي مشترک برای زنها و شوهرهاست.در این بخش70 هشدار در 4 قسمت ارتباط زن و شوهر ،تربیت فرزند ،قبل و حین ازدواج و آیین بهتر زیستن ارائه گرديده است.
4- معرفي كتاب: در اين بخش به معرفی 1700 جلد کتاب در 8 بخش جوان و نوجوان ،مطالعه روشمند ، همسران ، بانوان ، ازدواج ، تربیت فرزند ،زندگی روشمند ،اختلالات روانشناختی پرداخته شده است.
5- معرفي سايت : معرفی 1000 سایت در دو سطح عمومی و تخصصی 
6- نرم افزار: معرفی بیش از 200 نرم افزار و سی دی که در 10 بخش طبقه بندي شده است.
7- مشاوره تلفني: در اين بخش فرق بين سه مفهوم راهنمايي، مشاوره و روان درماني بيان شده و مرزها، امتيازات، محدوديت‌ها ، هزينه هاو... مشاوره تلفني را نشان داده شده است.از نکات جالب توجه اين بخش معرفی مراکز مشاوره تلفنی کشورهمراه با تلفن و توضیحات کامل مي باشد.
8 - معرفي مراکز پاسخگو و توليدات رايگان : در اين بخش به معرفي مرکز ملي پاسخگويي و ساير مراکز پاسخگويي معتبر در زمينه مسائل ديني و ... به همراه ارائه نرم افزارها و توليدات رايگان پرداخته شده است.
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث