نرم افزار اندرویدی مشهد نما

نرم افزار اندرویدی مشهد نما

۲۹ دی ۱۳۹۳ 0 نرم افزار

درباره نرم افزار

شهر مشهد از دیرباز زیارتگاه مسافران و زائران بسیاری بوده و همچنین پایتخت معنوی کشور به حساب می آید. با توسعه ی فناوری اطلاعات و ایجاد بسترهای شهر الکترونیک در این شهر، می توان فضای بهتر و راحت تری برای مسافران و همچنین شهروندان ایجاد نمود. نرم افزار "مشهد نما" نمایان گر تمامی مکان های شهر از جمله زیارتگاه ها، هتل ها، بازارهای تجاری، مکان های تفریحی، آثار تاریخی، فروشگاه های لباس، مزون ها، رستوران ها، بیمارستان ها، سینماها و سایر کسب و کارهای موجود در شهر مشهد است و از طریق این نرم افزار می توان به اطلاعات مکان های فوق دسترسی پیدا کرد. از مهم ترین امکانات این نرم افزار، اجرا به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی است که همواره موجب راحتی مسافران مختلف خواهد بود.

قابلیت ها نرم افزار 

نمایش بر روی نقشه

با "مشهد نما" علاوه بر دسترسی به تمامی اطلاعات مکان های مختلف شهر، می توانید موقیت مکانی هر یک را نیز بر روی نقشه مشاهده نمایید. همچنین امکان مسیریابی شما تا مقصد مورد نظر نیز به زودی در نسخه های آتی فراهم خواهد شد.

اطلاعات شهری

 
اطلاعات تمامی مکان های شهر از جمله زیارتگاه ها، هتل ها، بازارهای تجاری، مکان های تفریحی، آثار تاریخی، فروشگاه های لباس، مزون ها، رستوران ها، بیمارستان ها، سینماها و سایر کسب و کارهای موجود در شهر مشهد از طریق "مشهد نما" قابل دسترس است 

اخبار و اطلاعیه ها

"مشهد نما" می تواند اخبار و آگهی های رویداد های شهر و همچنین کسب و کارهای شما را به اطلاع کاربران برساند. به عنوان مثال اطلاعیه های تخفیف یک فروشگاه و یا برگزاری یک همایش می تواند از طریق این نرم افزار منتشر گردد.

ثبت نظر

 
با "مشهد نما" می توانید چنانچه از مکانی دیدن نمودید، نظر شخصی خود را در قسمت مربوط به آن مکان ثبت کرده تا سایر افرادی که قصد مراجعه به آن مکان را دارند، از نظرات شما بهره مند گردند.

منبع:مشهد نما

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث