هر روز یک آیه در گوشی شما

هر روز یک آیه در گوشی شما

۲۹ فروردین ۱۳۹۴ 0 نرم افزار

حتى اگر آنچه را در آياتِ خود قرآن، درباره كلام اللّه مى خوانيم، برشماريم، مقاله اى مبسوط خواهد شد. تا چه رسد به دريايى موّاج از احاديث رسول خدا و اهل بيت (عليهم السلام) كه درباره قرآن و حقيقت و ابعاد گوناگون آن بيان فرموده اند. بسیار خوب است که همیشه به یاد خدا باشیم. خواندن و نگاه کردن به آیات قرآن باعث افزایش حافظه و وسعت رزق و روزی و عاقبت به خیری می شود. چه خوبه از این فرصت استفاده کنیم و به یاد خدا باشیم. به امید داشتن زندگی بهتر در کنار قرآن. نرم افزار هر روز یک آیه یک نرم افزار بسیار زیباست که هر روز یک آیه از قرآن را نمایش می دهد که این آیه به همراه معنی آن سوره می باشد.

رسول اکرم (ص) فرمود: قرآن جز خدا بهترین و برتری چیزهاست، کسی که احترام قرآن را نگه دارد به خدا احترام کرده است، و کسی که حرمت قرآن را نگه ندارد نسبت به خدا بی حرمتی کرده است، احترام به قرآن در پیشگاه الهی همانند احترام پدر به فرزند است. عزیزان توجه داشته باشید احترام به قرآن این نیست که ماچش کنیم و یک گوشه بزاریم و خاک بخورد، احترام و حرمت قرآن زمانی حفظ می شود که به احکام آن عمل شود، خود قرآن می فرماید ما شفا و رحمتیم برای اهل عمل و خزلان و گرفتاری زیاد می کنیم برای کسانی که اهل عمل به قرآن نیستند. (جامع الاخبار و الآثار جلد 1  صفحه)
پیامبر اکرم (ص) فرمود: بهترین شما کسی است که قرآن آموزد و آن را آموزش دهد. با نصب کردن این نرم افزار روزی یک آیه بخوانید و روز خود را با خواند قران شروع کنید.
گالری: 
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث