"ذکــر" يک نـرم افزار قدرتمند قرآنی

۲۰ خرداد ۱۳۹۴ 0 نرم افزار

این نرم افزار دارای امکانات فراوانی است که از جمله آن می توان به قرات آیات با صوت بسیار زیبا و دلنشین و نیز ترجمه صحیح آیات به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی اشاره کرد. این برنامه به ۱۹ زبان زنده دنیا ترجمه شده است و دانلود و نصب آن نیز به صورت مجانی است. این نرم افزار قابلیت کار به صورت آنلاین و آفلاین را دارا می باشد. امکانات این نرم افزار بسیار زیاد می باشد بطوری که شما می توانید سایز، رنگ و فونت متن و ترجمه قرآن را انتخاب کنید.

همچنین می توانید نوع و ترتیب نمایش آیات را انتخاب کنید و بطور همزمان از چندین ترجمه برای هر آیه استفاده کنید. امکان جستجو سریع در متن عربی و ترجمه فارسی قرآن کریم و ریشه یابی کلمه یکی از بهترین و مفید ترین امکانات این برنامه می باشد. اگر قاری مورد علاقه شما در لیست قاری های این نرم افزار نیست و یا ترجمه مورد علاقه شما در لیست این نرم افزار نیست شما می توانید به راحتی قاری و ترجمه مورد نظر را طبق دستورالعمل سایت به این نرم افزار اضافه کنید.

برای سهولت ترجمه فارسی موجود مکارم شیرازی را برای دانلود در اختیار شما قرار داده ایم. راهنمای نصب ترجمه بسیار ساده می باشد. برای این کار ابتدا به محل نصب نرم افزار بروید و به دنبال پوشه res بگردید و آن را باز کنید تا محتویات پوشه نمایش داده شود پوشه ی text و بعد از آن پوشه ی trans را باز کنید و سپس فایل زیب را درون این پوشه قرار دهید. توجه داشته باشید فایل زیب را درون پوشه قرار دهید.

گالری: 
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث