راهنمای عتبات عالیات+فیلم

راهنمای عتبات عالیات+فیلم

۲۹ آبان ۱۳۹۳ 0 صوتی و تصویری
«زیارت، یکی از سازنده ترین برنامه های تربیتی مکتبِ ماست که هم تقدیر و احترام به پاکیها و فضیلتها ومجاهدتهاست. هم الهام گرفتن از اولیای دین و پاک ساختن روح و جان در حرم مطهّر معصومین(علیهم السلام).
 
سرزمین عراق، قبور مطهّر و نورانی تعدادی از امامان ما و شخصیّتهای برجسته شیعه را در بردارد. «کربلا»، کعبه دل و جان ماست. «نجف»، کوی ولایت است و «کاظمین» و «سامرّا»، کهربای جانهای شیفته دوستداران اهل بیت(علیهم السلام).
 
زیارت عتبات عالیات و چهره نهادن بر تربت مقدّس امامان، بوسه زدن بر ضریح منوّر آن پاکان، همواره مورد اشتیاق و آرزوی دیرین دلدادگان عترتِ مصطفی(صلی الله علیه وآله)و مورد تأکید فراوان اهبیت(علیهم السلام) بوده است.
 
امروز، این شوق، در دلهای ما افروخته تر است و زیارت قبور امامان در این سرزمین و دیدار از اماکن مقدس و جاهای دیدنی و خاطره انگیز در این دیار فراهم شده است.
 
آنچه در این مجموعه تقدیم شما زائران محترم عتبات عالیات می شود، اطلاعاتی است به صورت فیلم در باره اماکن دیدنی و آثار مقدّس این سرزمین. بدیهی است هر چه شما عزیزان با تاریخ گذشته اسلام و شخصیتهای بزرگوار آیین مان، آشناتر شوید، این زیارت برایتان شیرین تر و خاطره انگیزتر خواهد بود.
 
خرسندیم که این مجموعه را به عنوان راهنمای شما زائران عزیز که عازم کوی عشق و ایثارید، تقدیم کنیم. باشدکه زیارتی باشناخت و معرفت بیشترداشته باشید و ازاین سفر، بیشترین توشه معنوی رابرگیرید. ان شاءالله.

منبع: 

پایگاه اطلاع رسانی حج

مطالب مرتبط با موضوع:

  1.  دانلود لوح فشرده كتابخانه عتبات عاليات و سوريه
  2. عتبات عاليات عراق   :: اصغر قائدان
  3. ره توشه عتبات عاليات
  4. ادعيه و زيارات عتبات مقدّسه :: بعثه مقام معظم رهبري
  5. احكام فقهيِ سفرِ زيارتي عتبات  :: محمدحسين فلاح زاده
  6. آداب سفر و زيارت عتبات عاليات ::علي قاضي عسكر
  7. ادعيه و زيارات عتبات مقدّسه (همراه با ترجمه)  :: بعثه مقام معظّم رهبري
 
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث