تقدیر رهبر معظم انقلاب از خدمات علمی و قرآنی خانم همایونی

تقدیر رهبر معظم انقلاب از خدمات علمی و قرآنی خانم همایونی

۱۹ فروردین ۱۳۹۰ 0 موسسه

حضرت آيت‌الله خامنه‌ای در پيامی به مراسم تجليل از سركار حاجيه خانم همايونی در اصفهان، وی را از مفاخر جامعه‌ زنان ايران اسلامی دانستند و تاكيد كردند: «حضور تحصيلكردگان معارف دينی و قرآنی در حد ايشان نشان‌دهنده‌ آمادگی و استعداد زن ايرانی برای پيمودن مدارج عاليه علم و معرفت دينی است.»
به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌ای، متن پيام رهبر معظم انقلاب به مراسم تجليل از خانم همايونی در اصفهان، به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
سركار حاجيه خانم همايونی جزو مفاخر جامعه‌ زنان ايران اسلامی است. حضور تحصيل‌كردگان معارف دينی و قرآنی در حد ايشان نشان‌دهنده‌ آمادگی و استعداد زن ايرانی برای پيمودن مدارج عاليه علم و معرفت دينی است.
بانوی بزرگوار استاد ايشان مرحومه سركار حاجيه خانم امين در عصر خود آيتی از استعداد و استقامت و ظرفيت‌های بالای ذهنی زنان تحصيل‌كرده دينی ما بوده است. رحمت خداوند بر ايشان باد. اكنون نيز ادامه‌ كار آن بانوی بزرگوار به وسيله سركار حاجيه خانم همايونی مايه‌ خرسندی است و اميد است با حضور ايشان به نحو شايسته و كامل در گسترش معارف اسلامی ميان بانوان استفاده شود.سلامتی و طول عمر ايشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمايم.


سيدعلی خامنه‌ای
1390/01/19

گالری: 
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث