پیام رئیس‌جمهور در تجلیل از بانو «همایونی»

پیام رئیس‌جمهور در تجلیل از بانو «همایونی»

۲۰ فروردین ۱۳۹۰ 0 موسسه

احمدی‌نژاد در پيامی به مراسم تجليل از بانو «علويه همايونی»، شخصيت‌هايی مانند بانو «زينت‌السادات همايونی» كه عمر گرانبهای خود را در راه كسب معارف دينی، ارزش‌های الهی و پرورش دانش‌آموختگان مكتب تشيع پرداخته است، جايگاهی رفيع و همواره معز دارند.
همايش «امينه امين» در راستای تجليل از چهره ماندگار تفسير قرآن، بانو «علويه همايونی»، 20 فروردين‌ماه در مؤسسه «تحقيقات و نشر معارف اهل‌بيت(ع)» اصفهان برگزار شد.
متن پيام رياست‌جمهوری اسلامی ايران محمود احمدی‌نژاد به مراسم تجليل از بانو همايونی به اين شرح است:


بسم الله الرحمن الرحيم
الهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يديه
روزی كه برتارك خود درخشش سالگرد ميلاد خجسته حضرت‌زينب‌ كبری(س) را دارد، بی‌شك روزی فرخنده و پربركت است.
رييس جمهوردكتر «محمود احمدی نژاد»
در اين روز شايسته آن است كه از مقام ايمان و دانايی ستايش شود و از بانوان كه در دامن پر‌فيض مكتب علوی و فاطمی پرورش يافته‌اند وبر قله‌های موفقيت و سر بلندی قدم گذاشته‌اند، تقدير و تجليل بعمل آيد.مردان و زنانی كه آموزه بزرگ ‹‹ طلب العلم فريضه علی كل مسلم و مسلمه›› را فراروی خويش نهادند و با سخت كوشی و توكل، همجوار اقليم ‹‹انا مدينه العلم و علی بابها›› شدند و از سرچشمه دانايی رسالت و ولايت سيراب شدند: همواره الهام‌دهنده دل‌ها و روشنايی‌بخش بصيرت‌ها خواهند‌بود.
چهره‌های ماندگار از ارجمندترين سرمايه‌های ملی محسوب می‌شوند و در اين ميان شخصيت‌هايی مانند بانو «زينت‌السادات علويه همايونی» كه عمر گرانبهای خود را در راه كسب معارف دينی، ارزش‌های الهی و پرورش دانش‌آموختگان مكتب تشيع پرداخته است، جايگاه رفيع و همواره معزز دارند.
بانو «زينت‌السادات علويه‌همايونی» در كنار استاد برگوارش بانو مجتهده فقيده« امين اصفهانی»، نمادهايی بی‌بديل از بانوان ايرانی‌اند كه با اراده‌ای استوار از تنگنای محدديت‌ها و مصائب می‌گذرند تا چراغ هدايت را در برابر نسل‌های آينده خود برافروزند.
بی‌ترديد بانوی محترمه همايونی، مؤسس حوزه علميه متكب فاطمه(س) و صاحب آثار ارزشمند در زمينه‌های گوناگون فلسفی، عرفانی و اخلاقی ، عالمی وارسته است كه با زنده نگه داشتن طريق استاد خود برگی زرين در تاريخ عظمت مسلمان به ويژه دوران شكوهمند انقلاب اسلامی گشوده است.
قدردانی و ستايش از اين شير زنان عرصه دانايی و تلاش و عفاف ، طنين دعوت الهی و فراخوانی جهانی است برای درك بصيرتی كه رو به سوی افق ظهور آفتاب ولايت مهدوی (عج) دارد.اينجانب با تشكر از برگزاركنندگان اين مراسم ارزنده، از درگاه خداوند متعال برای تمامی خادمان علم و معذرفت ، در ظل عنايات حضرت‌ولی‌عصر(عج) توفيق و سربلندی مسئلت دارم.

محمود احمدی‌نژاد

رئيس جمهوری اسلامی ايران

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث