نرم‌افزار اندرويدي كتابخوان عتبات

نرم‌افزار اندرويدي كتابخوان عتبات

۱۴ بهمن ۱۳۹۳ 0 اهل بیت علیهم السلام
مدیر پایگاه‌ اطلاع رسانی حج با بیان اینکه کتابخوان عتبات با برخورداری از ۲۱ کتاب مهم در حوزه عتبات عالیات، پربارترین نرم‌افزار اندرویدی است که تاکنون منتشر شده، اظهار کرد: علاوه بر این، امکانات فراوانی برای بهره‌گیری آسان و ساده از محتوای موجود در آن فراهم شده است.
 
به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام روزبه بركت رضايي گفت: در جهت بهبود دسترسي زائران عتبات عاليات، نسخه اندرويدي كتابخوان عتبات در پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري منتشر شد.
 
وی با بيان اينكه امكانات فراواني براي بهره‌گيري آسان و ساده از محتواي موجود در اين نرم افزار فراهم شده افزود: جستجو در همه كتاب‌ها و يك كتاب خاص، تغيير رنگ متون و اعراب‌گذاري‌ها، امكان پشتيبان‌گيري از كتاب‌ها توسط كاربر، مشاهده فهرست و علامات پژوهشي كتاب، امكانات پژوهشي متنوع (از جمله رنگي كردن، حاشيه‌نويسي، نشانه‌گذاري)، پيمايش در متن كتاب و همچنين قرار دادن سركتاب در بخش دلخواه از متن، بخشي از امكانات اين نرم‌افزار اندرويدي كتابخوان عتبات است كه مدير پايگاه اطلاع‌رساني حج برشمرد.
بركت‌رضايي ادامه داد: قرآن، مفاتيح الجنان، سيماي كربلا حريم حريت، گزيده سيماي سامرا سيناي سه موسي، آداب كوي جانان آداب زيارت حسيني عليه السلام، سيماي كاظمين آرام دجله، ره توشه عتبات عاليات، عتبات عاليات عراق، زائر كربلا، گزيده سيماي نجف اشرف، ادعيه و زيارات عتبات عاليات با ترجمه فارسى؛ بخشي از كتاب‌هايي هستند كه در اين نرم‌افزار قابل دستيابي، مطالعه و پژوهش هستند.
وي افزود: علاوه بر موارد پيش‌گفته، احكام فقهي سفر زيارتي عتبات، حماسه جاويدان، عاشورا حماسه جاويدان، هم نفس با كربلا مجموعه شعر عاشورايي، كربلا، راهنماي اماكن زيارتي و سياحتي در عراق ويژه كارگزاران حج و زيارت، آداب سفر و زيارت عتبات عاليات، اماكن زيارتي و سياحتي عراق، شيعه و پاسخ به چند پرسش و درسنامه گزيده سيماي عقايد شيعه؛ ديگر عناوين موجود در اين نرم‌افزار هستند.
زائران عتبات و اربعين حسيني مي‌توانند اين برنامه ارزشمند اندرويدي را دانلود كرده و سپس با انتقال آن به گوشي تلفن همراه يا تبلت خود، آن را نصب كرده و مورد استفاده قرار دهند.
افزون بر اين زائران مي‌توانند با استفاده از گوشي همراه خود، پايگاه اطلاع‌رساني حج را مشاهده و با كليك بر روي لينك دانلود برنامه اندرويدي «كتابخوان عتبات»، پس از اتمام دانلود اقدام به نصب و استفاده از آن نمايند.

 

گالری: 
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث