مجموعه استوری الی الله

مجموعه استوری الی الله

۰۲ خرداد ۱۴۰۲ 0 صوتی و تصویری


آیت الله طباطبایی (ره)

من از سکوت آثار گرانبهایی را مشاهده کرده ام. چهل شبانه روز سگوت اختیار کنید و جز در امور لازم سخن نگویید و به فکر و ذکر مشغول باشید تا برایتان صفا و نورانیت حاصل شود.

آیت الله حق شناس (ره)

گر اراده کنی که خودت را حفظ بکنی پروردگار هم هنگام ارتکاب گناهان، برای تو ایجاد مانع می کند.

آیت الله حائری شیرازی (ره)

ثروت، وزنه است و تقوا، نیرو؛ به اندازه نیروهایتان وزنه بلند کنید!

آیت الله حائری شیرازی (ره)

هیچ کس با نگاه یا لمس یک نوار کاست نمی تواند بفهمد که آن نوار پر است یا خالی و اگر پر است چه چیزی در آن ضبط شده است. روز قیامت، دستگاه ضبط صوتی است که در آن نطق اعضا و جوارح آشکار خواهد شد. ظاهر انسان ها مانند نوارها شبیه یکدیگر است. تنها یک دستگاه خدایی مانند قیامت است که با آن می توان از درون انسان ها پرده برداشت.

آیت الله حائری شیرازی (ره)

دانه گندم را تا نکاشته ای مراقبت نمی خواهد به محض اینکه آن را بکاری، رسیدگی باید شروع شود. انسان اگر در راه خدا افتاد تازه اول مراقبت است. اول خطر است به همین سبب است که افراد سالم وقتی منحرف می شوند بد منحرف می شوند و خطرناک تر خواهند بود.

آیت الله صافی گلپایگانی

نباید کفران نعمت شود و دفاع مقدس و افرادی که برای دین و ایمان خدا حاضر بودند، فراموش شود، بلکه باید با کمال شکوه و عظمت از آن یاد کرد و تقدیر به عمل آورد.

آیت الله حق شناس (ره)

وقتی حضرت موسی (ع) خواست به کوه نور برود کسی به او گفت به پروردگار بگو این همه من معصیت می کنم چرا من را تنبیه نمی کنی؟ خداوند به حضرت موسی گفت وقتی رفتی به او بگو: بالاترین تنبیهات این است که نماز میخوانی و لذت نماز را نمی چشی ...

آیت الله طباطبایی (ره)

ما بزرگترین و مهم ترین کاری که در عالم داریم و هیچ کاری از اطوار و شئون زندگی ما مهمتر از آن نیست، اینست که خودمان را درست بسازیم

آیت الله مجتهدی تهرانی (ره)

از آنهایی مباش که با آرزوی دراز توبه خود را عقب انداختند. "گفتم که به پیری رسم و توبه کنم، آنقدر جوان مرد و یکی پیر نشد!"

آیت الله مجتبی تهرانی (ره)

خدایا اگر ما کوتاه آمدیم، ما را به این کوتاه ها مؤاخذه نکن! یک طوری نشود که ما از سر این سفره استفاده نکرده، بلند شویم و برویم!
گالری: 
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث