کتاب صلوات سرود آسمانی

کتاب صلوات سرود آسمانی

۲۱ تیر ۱۳۹۴ 0 معارف

نویسنده:

زبان:

 
 
کتاب صلوات سرود آسمانی اولین بار در سال ۱۳۹۱ در پاسخ به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و سلم در ۲۴۸ صفحه به اهتمام شاعر آزاده علیرضا لطفی (متخلص به حامد اصفهانی) توسط انتشارات حیات طیبه اصفهان انتشار یافت که در برگیرنده ی آیات و روایات و سخنان بزرگان و اشعار و رباعیات و… پیرامون ذکر شریف صلوات است. بخش های پایانی این کتاب به موضوع صلوات و صالحین صلوات و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و صلوات و شهیدان اختصاص یافته است. این جلد در چهار نوبت انتشار، به شمارگان ۱۳۰۰۰ جلد به جامعه فرهنگی و مذهبی کشور ارائه گردید.
جلد دوم کتاب صلوات سرود آسمانی در دهه ی فجر سال ۱۳۹۲ رونمایی و در سال ۱۳۹۳ انتشار یافت. مباحث این کتاب نیز در ادامه ی مباحث جلد اول مجموعه ای از آیات و روایات و اشعار شاعران معاصر پیرامون صلوات را در خود گنجانیده است. صلوات و شهیدان در این جلد نیز جلوه ی خاصی به این مجموعه داده است.
جلد سوم نیز مکمل جلدهای اول و دوم است که در سال ۱۳۹۳ در ایام میلاد با سعادت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم ومیلاد امام صادق علیه السلام رونمایی شد و هم اکنون نویسنده خبر از تدوین جلد چهارم این مجموعه ارزشمند می دهد.
در ادامه بخش هایی از تصاویر و حکایات زیبای این کتاب را می بینیم که به صورت اختصاصی در اختیار خبرنگار ندای اصفهان قرار گرفته است.
منبع:پایگاه صاحب نیوز
گالری: 
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث