همایش مدیران عامل مجمع خیرین سلامت سراسر کشور

همایش مدیران عامل مجمع خیرین سلامت سراسر کشور

۲۳ آذر ۱۳۹۳ 0 موسسه

 همایش مدیران عامل مجمع خیرین سلامت کشور با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان ، دکتر ایازی قائم مقام وزیر در امور مشارکتهای اجتماعی ، دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ، دکتر لنکرانی وزیر اسبق و عضو هیأت امناء مجمع و آقای سیدرضا نیری مشاور وزیر بهداشت و دبیرکل مجمع خیرین سلامت در تهران برگزار شد .

مجمع خیرین سلامت این اجلاس روز پنج شنبه مورخ 1393.08.26 با حضور مدیران عامل مجمع خیرین سلامت کشور متشکل از استانها و شهرستانهای مستقل که دارای دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده می باشند در ساختمان دانشگاه علوم پزشکی تهران در جوی بسیار صمیمی برگزار شد .

آقای دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در این نشست در جمع مدیران عامل مجمع خیرین سلامت استانها سخنانی ایراد کرد . وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع معنوی خیرین سلامت با تأکید بر کار پر برکت خیر و تجلیل از خیرین خصوصاً خیرین سلامت و آقای نیری گفت : تنها کار خوبی که انسان در زندگی اش می تواند برای خود انجام دهد ، کار خیر است شکل و قیمت کار مهم نیست مهم اصل کار است .
درادامه نیز پیشنهاداتی توسط آقای سید حسین رضا ازده (مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان ارائه گردید.

در پایان به منظور قدردانی از اجرای موفق «طرح تحول سلامت»از طرف مدیران عامل مجمع خیرین سلامت مدال حامی سلامت به دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان به ایشان اهدا گردید.

گالری: 
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث