مجموعه پوستر با موضوع هتک حرمت به پیامبر (ص)

مجموعه پوستر با موضوع هتک حرمت به پیامبر (ص)

۰۵ مهر ۱۳۹۷ 0 صوتی و تصویری
عکس نوشته درباره بیشت و هشت صفر

هتک خورشید


ملتقای مسلمانان و.جود مبارک پیغمبر است یعنی آنجایی که همه مسلمانان فرقه های مختلف نحله های مختلف مذهب و عقاید مختلف بله هم می رسدند و همه بر یک حقیقت اذعان و اعتراف می کنند وجود مقدس خاتم الانبیا است در اینجا دیگر سنی و شیعه و فرق مختلف و معتدل و متوسط و تندرو و اینها معنا ندارد



عکس نوشته درباره بیست و هشت صفر

جایگاه و اهمیت حرمت نهادن به پیامبر (ص)


يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَرْفَعُوا أَصْوَاتَكُمْ فَوْقَ صَوْتِ النَّبِيِّ....... إِنَّ الَّذِينَ يَغُضُّونَ أَصْوَاتَهُمْ عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ أُولَٰئِكَ الَّذِينَ امْتَحَنَ اللَّهُ قُلُوبَهُمْ لِلتَّقْوَىٰ ۚ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَأَجْرٌ عَظِيمٌ اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد، صدايتان را بلندتر از صداى پيامبر مكنيد.. .آنان که نزد رسول خدا به صدای آرام و آهسته سخن گویند آنها هستند که در حقیقت خدا دلهایشان را برای تقوا آزموده. آنهایند که آمرزش و اجر عظیم دارند. (حجرات آیات 2و 3)



عکس نوشته درباره بیست و هشت صفر

ضرورت اجتناب از دوری از پیامبر (ص)


قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ قَالَ اَللَّهُ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى وَيْلٌ لِمَنْ أَهَانَ وَلِيّا مَنْ أَهَانَ وَلِيّا فَقَدْ حَارَبَنِي وَ يَظُنُّ مَنْ حَارَبَنِي أَنْ يَسْبِقَنِي أَوْ يُعْجِزَنِي وَ أَنَا اَلثَّائِرُ لِأَوْلِيَائِي فِي اَلدُّنْيَا وَ اَلْآخِرَةِ. رسول خدا صلّى اللّٰه عليه و آله فرمود:خداوند متعال مى فرمايد:واى بر كسى كه دوست مؤمنى را اهانت كند،هر كس به مؤمنى اهانت كند با من جنگ نموده است،و گمان مى كند كسى كه با من بجنگد از من پيشى مى گيرد يا مرا ناتوان مى سازد در حالى كه من انتقام گيرنده براى اوليائم مى باشم.(مستدرک الوسایل،ج 9، ص102)






عکس نوشته درباره بیست و هشت صفر

زندگی به سبک ماه پیشینیه هتک حرمت به مقدسات


مستکبرینی که در مقابل پیغمبران قرار داشتند اول کاری که کردند با چشم تحقیر به آنان نگریستند و مسخره کردند خدای متعال به پیغمبر ما می فرماید «وَ لَقَدِ اسْتُهْزِئَ بِرُسُلٍ مِنْ قَبْلِکَ فَحاقَ بِالَّذينَ سَخِرُوا مِنْهُمْ ما کانُوا بِهِ يَسْتَهْزِؤُنَ»انعام آیه 10)یعنی ای عزیز ما پیامبر ما اگر می بینی تو را استهزا ، مسخره و توهین می کنند یا دست کم می گیرند، سعی دارند که روحیه ی پیروان تو را با این توهینها تضعیف کنند تعجب نکن همه ی پیغمبران همین طور بودند(بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه (75/11/12)






عکس نوشته درباره بیست و هشت صفر

پیشنیه هتک حرمت به مقدسات


امام صادق (علیه السلام) روزی پیغمبر (ص) در حالی که لباس های نو بر تن داشتند به سمجد الحرام قدم نهادند سران قبایل مشرک شکمبه شتری را بر او افکندند و لباسهایش را آلوده کردند پیغمبر از این عمل به قدری ناراحت شد که خدا داند. نزد ابوطالب آمد او فرمودند: می بینی؟ ابوطالب از ماجرا خبردار شد. شمشیر برگرفت و به برادرش حمزه دستور داد که شکمبه شتر را بر سبیل تک تک آن سران قبایل بمالد و او نیز چنین کرد(کافی، ج 1،ص229)





عکس نوشته درباره بیست و هشت صفر

قرن بیست و یکم بازآفرینی حرکت شکنی به پیامبر (ص)


تاریخ به تکرار آمد هتک حرمت به نبی اکرم (ص) هنرنمایی فرزندان یهود مدینه «دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم (ص) کینه ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون آمیز و نفرت انگیز خشم مجموعه های خبیث صهیونیستی را از تلالو روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد.»





منبع:مجموعه نمايشگاهي ، هتک خورشيد"ويژه وفات رسول اکرم صلي الله عليه و آله و سلم"کاري از اوقاف و امور خيريه

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث