پوستر فاطمیه: هنگامی که فاطمه (س)  به در بهشت می رسد

پوستر فاطمیه: هنگامی که فاطمه (س) به در بهشت می رسد

۰۴ دی ۱۳۹۷ 0 صوتی و تصویری

مقام معظم رهبری: حالا بعد از قضیه وفات پیامبر (ص) آمدن به مسجد و آن خطبه عجیب را خواندن خیلی شگفت انگیر است! اصلا امثال ما که اهل سخنرانی و حرف زدن ارتجالی هستیم میفهمیم که چقدر این سخنان عظیم است


1امام باقر علیه السلام می فرماید:«هنگامی که فاطمه به در بهشت می رسد به پشت سرش می نگرد. ندا می رسد ای دختر حبیب اینک که دستور داده ام به بهشت بروی پس، نگران چه هستی؟ فاطمه سلام الله علیها جواب می دهد: ای پروردگار! دوست دارم در چنین روی با پذیرش شفاعتم مقام و منزلتم معلوم شود. ندا می رسد : ای دختر حبیبم! برگرد و به مردم بنگر و هر که در قلبش دوستی با یکی از فرزندانت نهفته است داخل بهشت گردان.





 

2در مقابل امام باقر علیه السلام به جابر فرمود: جابر! به خدا سوگند فاطمه سلام الله علیها در روز قیامت چنان است که خداوند به خاطر فاطمه به دوستان آن حضرت نیز مقام شفاعت می دهد. هنگامی که شیعیان فاطمه همراه وی به در بهشت می رسند، خداوند در دلشان می افکند که به پشت سر بنگرند وقتی چنین کنند، ندا می رسد دوستان من! اکنون که شفاعت فاطمه را در حق شما پذیرفتم نگران چه هستید؟





 

3-آنان عرضه می دارند: پروردگار! ما نیز دوست داریم در چنین روزی مقام و منزل ما برای دیگران َآشکار شود


 

4. ندا می رسد: دوستانم برگردید و بنگردید و هر که به خاطر دوستی فاطمه شما را دوست داشت و نیز هر که به خاطر محبت فاطمه به شما غذا، لباس یا آب داده و یا غیبتی را از شما دورگردانیده همراه خود وارد بهشت کنید.


 

منبع: کاری از اداره اوقاف و امور خیریه 

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث