دنیا بازیچه یهود: پروتکل قوم یهود-شماره ۱۰

۲۴ مهر ۱۴۰۳ 0
همیشه دولتها و مردم از دریچه زرق و برق به سیاست مینگرند. مگر ممکن است آنها حقیقت را درک نمایند در حالی که وکلای آنها غرق در شهوات و عشرت هستند
اگر خواستیم اعلام انقلاب کنیم به مردم اینگونه خواهیم گفت: شما در آخرین درجه ناراحتی و بدبختی زندگی میکنید ما این مطلب را به خوبی درک کرده، می خواهیم علت این بدبختی را رفع کنیم، ما می خواهیم آسایش و رفاه عمومی ایجاد نماییم هر چند شما ما را متهم می دانید ولی آیا ممکن است قبل از آنکه دولت ما را مشاهده کنید حکم قاطعی در بدی ما بدهید؟
برای به دست آوردن رأی اکثریت باید به همه حق رأی داد زیرا تفرقه و جدایی بین طبقات مانع از به دست آمدن آن می شود.
فاسد نمودن تمام دستگاه حاکمه لازم نیست بلکه تنها فاسد کردن یک قسمت کافی است دولت را به دست ما بیندازد.
هر زمانی که سوزن آزادی را در جسم ملتی فرو بریم در حقیقت آن را به ویروس و با آلوده نموده و مقدمات هلاکتش را فراهم آورده ایم.
قانون به غیر از مدرسه فتنه و فساد چیزی نیست به عبارت ساده تر تنها عامل ایجاد ضعف و فروپاشی ملتها همان قانون است.
خطابه مانند روزنامه پادشاهان و رؤسا را در اجتماع ضعیف و زائد می نماید به همین دلیل بیشتر آنها برکنار شدند. بدین وسیله مقدمات رژیم جمهوری مهیا و به جای پادشاه هیئتی به ریاست یکی از بردگان جنایتکار و سوء سابقه دار یهود تشکیل می دهیم.
اختیارات یک حاکم جنایتکار برای ما بسیار سودمند است زیرا همیشه از علنی شدن سوء سابقه خود در وحشت است به همین دلیل آنچه دستورش دهیم اجراخواهد کرد.
به همین دلیل به رئیس صلاحیت اعلام حکم عرفی خواهیم داد و در صورت اعتراض به مردم چنین خواهیم گفت:
چون رئیس جمهوری رئیس کل ارتش است باید صلاحیت حمایت دستور را داشته باشد زیرا او نماینده و مسئول قانون میباشد پس از آنکه هیئت حاکمه فاسد شد مردم به ستوه آمده فریاد خواهند زد ما را از دست این رؤسا نجات دهید و رئیسی برای ما انتخاب کنید که علت این اختلافات را از بین برده و تعصبات دینی و اخلاقی را نابود کند رئیسی که بتواند امنیت را حکمفرما سازد.
منبع: دنیا بازیچه یهود: آیه الله العظمی حاج سیدمحمد حسینی شیرازی/ ترجمه سیدهادی مدرسی
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث