مصاحبه مدیر عامل در جمع خبرنگاران

مصاحبه مدیر عامل در جمع خبرنگاران

۱۱ دی ۱۳۸۸ 0 موسسه

مدیر عامل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت (ع) در جمع خبرنگاران به ضرورت تقویت  باورهای دینی مردم اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با قلمشان بهترین شرایط رشد دینی و اعتقادی را می توانند فراهم کنند.
سید حسین رضازاده در ادامه افزود: کسانی هستند که ثروت های زیادی دارند ولی متاسفانه نمی دانند که در چه راههایی باید مصرف کنند می توانیم با اشاعه ی صحیح فرهنگ وقف به دارایی ها ارزش داده  و باقیات الصالحات برای خود ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه دشمنان دین و فرهنگ را باید دچار انفعال کرد تصریح کرد: ما با برنامه های درست و به موقع فرهنگی می توانیم نسل های با اعتقاد و متدین را تربیت کنیم.
وی هدف ازتاسیس این موسسه را تسهیل دسترسی به منابع عظیم دینی عنوان کرد وگفت: با ایجاد این موسسه هر شخصی کتابخانه را به خانه ی خود برده و می تواند از 50 هزار جلد کتاب در زمینه ی علوم اسلامی و دینی بهره مند گیرد.
مدیر عامل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت (ع) خاطر نشان کرد: باید در مورد این مکان که بزرگترین سامانه ی ذخیره سازی اطلاعات علوم اسلامی است به درستی اطلاع رسانی شود .
سید حسین رضازاده گفت: این موسسه در زمینی به وسعت 1250 مترمربع  و زیر بنای 3500 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر30 میلیارد ریال در سال 1381 کلنگ زده شد و پس از سه سال در شب ولادت حضرت علی (ع) با حضور علما ، روحانیون و بلند پایگان استانی افتتاح شد.
وی با اشاره به کارهای صورت گرفته در موسسه به ایجاد سایت های مختلفی اشاره کرد و گفت : در حال حاضر جدای از سایت اهل البیت (ع) سایت راز ماندگاری که با هدف معرفی وقف و همچنین زندگی واقفین مختلف ایجادشد و سعی بر این داشت  که به گسترش فرهنگ کارهای عام المنفعه در زمینه های مختلف پزشکی – بهداشتی و همچنین در زمینه های مسکن و تهیه ی جهیزیه برای دختران و......پرداخته شود.
وی سایت یاران انتظار و شهر دانایی را از دیگر سایت های ایجاد شده در موسسه خواند و اظهار داشت: برنامه های مختلفی در ایام ماه مبارک رمضان و ماه محرم برگزار شده است که با استقبال بی نظیر دانشجویان و دانش آموزان و دیگر اقشار جامعه مواجه بوده است.
درپایان جلسه خبرنگاران از دیتا سنتر کتابخانه ی اهل البیت (ع) دیدن کردند.

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث