دنیا بازیچه یهود/ دلیلهای جنگی

۲۳ مهر ۱۴۰۳ 0
چرا یهود باید در فلسطین زندگی کنند؟
جوابهایی که به این سؤال داده میشود متفاوت است. یهود میگویند به دلیل اینکه ساکنان اصلی این سرزمین ما هستیم و بازگشتن به وطن اصلی خود، حق مسلم و طبیعی ما است.
ولی قبل از هر چیز باید از یهودیها سؤالی کرد اگر سکونت در فلسطین حق طبیعی شما است چرا هیچ یک از پدران و اجداد شما نامی از این حق طبیعی به میان نیاورده اند؟
چرا این دلیل پوچ و جاهلانه پس از قیام اسرائیل از زبان شما شنیده شد و حتی قبل از صدور قطع نامه سازمان ملل متحد از این حق طبیعی صحبتی نبود؟
چرا بیشتر قبیله های یهودی شرکت کننده در کنفرانس صهيونيستها عقيده داشتند که اوگاندا را باید میهن خود قرار دهند؟(۱) چرا فیلسوف مشهور یهودی آقای لیوپنسکر ۱۸۵۰ میلادی گفت: یهود باید به شهری عقب مانده هجرت کنند ودر آنجا دولتی تشکیل دهند؟(۲)
با قبول این دلیل جاهلانه یهود سؤال دیگری نیز بی جواب می ماند چرا که:
 يهود فقط ٧٠٤ سال(۳) در فلسطین سکونت داشتند آن هم زمانی که دولت مفهومی نداشت ولی بیش از دو هزار سال از فلسطین رانده شدند، در حالی کهقانون اسرائیل چنین می گوید
اگر از آواره شدن شخص عربی چهار سال گذشته باشد به هیچ وجه حق بازگشت به وطن خود را ندارد سؤال اینجاست که چگونه ممکن است ملتی که بیش از دو هزار سال بیرون از فلسطین بوده حق دارد با سرنیزه آن را به تصرفخود در آورد و ساکنان آن را آواره کند؟
این مطلب را نیز باید به گفته های خود اضافه کنیم که بناکنندگان و وارثان اصلی پایتخت فلسطین یعنی بیت المقدس عربها بودند در تمام کتابهای تاریخی نیز آمده است که حدود سه هزار سال پیش از میلاد یا بسی ها که شاخه ای از قبیله های کنعانی عرب هستند بیت المقدس را بنا کرده و آن را یبوس نامیدند كنعانیها نیز آن را اور سالم یعنی شهر سالم و آرامش) نامیدند که این نام از ملک صادق پادشاه کنعانیها که شخص انسان دوستی بوده و او را؛ ب ب آ ملک السلام (یعنی پادشاه آرامش میگفتند گرفته شده است ولی یهود که درتلفظ، سین را به شین تبدیل میکنند آن را اورشلیم نام نهادند، رومانیها نیز 1 در سال این کنفرانس در سال ۱۹۰۳ میلادی تشکیل شد.
بيت المقدس را هیرو سلیما نام نهادند که نام اروپایی آن چیرو سالم می شود. هدریان امپراطور روم در سال ۱۳۹ میلادی آن را ایلیا کابیتولینا نام نهاد که تا زمان عثمانیها به این اسم مشهور بود ولی عثمانیها آن را قدس شریف نامیدند.(۴)
 دیگر آنکه چند قبیله پراکنده و بیابانی عبری در صحراهای فلسطین آن هم برای مدت بسیار کمی سکونت داشتند که قبیله های بسیار بزرگی از کلدانیها آشوریها کنعانیها آرامیها حثیها و ایرانیها نیز در آنجا ساکن بودند آیا این حق طبیعی فقط برای قبیله عبری بوده و دیگر قبیله ها و نژادها مانند حیوانات انسان نما هستند و از این حق طبیعی محروم میباشند؟!
و اما جوابهای دیگر به این سؤال:
 غیر یهود در جواب این سؤال میگویند به دلیل اینکه سایر ملتها از افکار شیطانی و غیر انسانی یهود راحت شوند.
حتی هیتلر که معتقد بود یهودی هر کجا که باشد سرانجام آنجا را به جهنم تبدیل خواهد کرد(۵) همیشه سعی میکرد میهن ناسیونالیسم یهودی تشکیل شود(۶)،جورنج و آزولا موزلی نیز که به دشمنی با یهود مشهور هستند در این مورد با هیتلر موافق میباشند.
این جواب نیز شباهت زیادی به جواب قبلی دارد زیرا ما به چشم خود می بینیم که پس از قیام اسرائیل مشکل یهود به صورتی وحشتناک تر خودنمایی کرده و اگر دنیا از آنها ناراحت تر نشده باشد هیچ گونه راحتی نیز برای آنها ایجاد نشده اصولاً این پراکندگی سیاست یهود است خود یهود نیز معتقدند این نعمتی است که خداوند به آنها عطا فرموده تا بتوانند از همه انسانهای آدم نما سواری بگیرند!(۷)
با تمام این مسایل زمینهایی که تاکنون اسرایل گرفته است گنجایش تمام یهودی های دنیا را ندارد و فقط ۶۰ درصد از یهود دنیا می تواند در آن سکونت داشته باشد شاید آنها بگویند باید شرق اوسط را نیز تخلیه نمود تا همه یهودیان بتوانند در آن زندگی کنند.
ولی کدام عقل چنین اقتضا می کند؟

پی نوشت ها
(۱)از سال ۱۲۹۰ تا سال ٥٨٦ قبل از میلاد
(۲)همان مدرک:صفحه ۴۳
(۳)از سا ل۱۲۹۰ تا سال ۵۸۶ قبل از میلاد
(۴)مجله حضاره الاسلام شماره ۸ سال ۱۳۸۷ هجری قمری صفحه ۱۰۸
(۵)کفاحی صفحه ١٤، تأليف هيتلر.
(۶)فلسطين و الضمير الانساني : تأليف علوبه ، صفحه ١٦٤ .
(۷)به کتاب تلمود مراجعه شود.

منبع: دنیا بازیچه یهود: آیه الله العظمی حاج سیدمحمد حسینی شیرازی/ ترجمه سیدهادی مدرسی
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث