دنیا بازیچه یهود: یهود چه می کند؟

۲۴ مهر ۱۴۰۳ 0
نزدیک صد سال است که استعمار یهودی بر کشورهای غربی سایه افکنده است به طوری که همین آمریکایی که ثروتمندترین و متمدن ترین کشورهای جهان به شمار میرود اکنون به صورت یک کشور یهودی درآمده است به عنوان مثال وقتی نویسنده عالیقدر یهودی آقای آلفرد لیلنتال کتاب خود اسرائیل ذلك الدولار الزائف را تمام نمود نتوانست آن را چاپ کند و به طور کلی تمام مؤسسات انتشاراتی اروپا و آمریکا از چاپ آن خودداری نمودند تا بالاخره مجبورشد قبل از چاپ اصل کتاب ترجمه آن را به عربی چاپ نماید. سیاست یهود هر جا که باشد یکی است و یهودی قبل از هر چیز یهودی است
خاخام یهوذا در اعلامیه ای که در سال ۱۹۶۱ میلادی منتشر نمود گفت:
من در درجه اول یهودی و سپس آمریکایی هستم آقای استیفن سی و این میگوید از ٦٤ درصد زندگانیم تنها در ۶۳ درصد آن آمریکایی بوده ام زیرا مدت چهار هزار سال است که یهودی هستم.
یهودیها با چنین تعصبی توانستند بر کشورهای اروپایی سلطه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خود را حاصل نمایند و سیاست دولتهای غربی را نیز به سود خود تغییر دادند، به طوری که دولت انگلستان حاضر نمیشود تجاوز یهود را بر کشورهای مسلمان نشین که مستعمره آن هستند جواب دهد.
آنتونی ایدن در یادداشتهای خود می نویسد: ما نمی توانستیم مقابل ظلمهای اسرائیل به عربها کوچک ترین کمکی نماییم، به عنوان مثال وقتی چند سال پیش یکی از هواپیماهای جنگی اسرائیلی از مرزهای اردن تجاوز کرد و چند روستا را بمباران نمود دستگاه حاکمه اردن از ما درخواست کمک کرد ولی همین که هواپیماهای ما آماده شدند تلگرافی دریافت
داشتیم مبنی بر اینکه حتی یک هواپیما هم نباید از فرودگاه حرکت کند! بنابراین اکنون نه تنها یهودیها در مقابل مسلمانان قرار گرفته اند بلکه کشورهای اروپایی و قسمتی از کشورهای شرقی که در مقابل سیاست آنها سکوت کرده اند
نیز با آنان دست داده و با مسلمانان نبرد می کنند. برای پی بردن بیشتر به قدرت یهود قسمتی از کتاب كُنتُ في اسرائيل تأليف روزنامه نگار مشهور مصری آقای ابراهیم عزت را برای خوانندگان محترم نقل می نماییم.
ناگفته پیداست که هدف از نشان دادن مشت این است که نشانه خروار باشد در غیر این صورت اگر بخواهیم تمام موارد قدرت و نفوذ یهود را بنویسیم، طبق ضرب المثل مشهور مثنوی هفتاد من کاغذ شود.

الف) بازی... بر چند بند؟

ناحوم گولدمان رئیس سازمانهای صهیونیسم جهانی می گوید:
ما قبل از هر چیز یهودی هستیم برای ما عضو کمونیسم بودن یا از پیروان امپریالیسم بودن تفاوتی ندارد زیرا ما قبل از هر چیز یهودی هستیم و اینگونه احزاب هرگز نمی توانند در یهودی بودن ما کوچک ترین تأثیری بگذارند.اگر آمریکا بر ضد شوروی اعلام جنگ نماید یهودیهای آمریکایی اولین
کسانی هستند که به میدان جنگ میروند و اگر شوروی آمریکا را مورد هجوم قرار دهد، یهودیهای ساکن شوروی نخستین کسانی هستند که شوروی را تأیید می نمایند زیرا ما همیشه به دنبال حفظ موقعیت خویش در جهان هستیم.

ب به امید سلطه صنعتی بر شرق

همه کارخانه ها را فقط برای رسیدن به یک هدف تأسیس کرده اند و آن سلطه اقتصادی بر خاورمیانه است. در حقیقت ما نمی توانیم همه این کارخانه ها را اسرائیلی بدانیم زیرا بیشتر سرمایه دارها و صاحبان این کارخانه ها آمریکایی هستند من هر کارخانه ای که دیده ام، هدیه یکی از هیئتها و جمعیتهای آمریکا بود. اسرائیل به واسطه کمکهای دولتهای خارجی زندگی می کند، حتی دبستانها دبیرستانها و دانشگاههای خود را نیز توسط دیگران تأمین می کند!

ج) کارهای گروهی

نخستین روز ماه مایو که بزرگ ترین عید اسرائیلی ها است طبق دستور دولت تمام طبقات از شهر خارج شده نزدیک مرزهای مصر و اسرائیل مشغول کندن خندق و زراعت میشوند.در میان این جمعیت گروهی از وزیران و کلای مجلس و کلای دادگستری و شخصیتهای بزرگ مملکتی را نیز میبینیم!

د) اسرائيل ... مادر مهربان کمونیسم

مؤسسه هستورت یا اتحادیه کارگران اسرائیل که یکی از بزرگ ترین سازمانهای اسرائیلی است بر همه شئون مملکتی سلطه دارد و مبادی کمونیسم را
تطبیق می نماید
این سازمان حق دارد کارگر را بدون دادن مزدی استخدام کند. در همه مکانهایی که پیرو هستورت هستند و به نام بوتر نامیده می شوند، یک
عکس از استالین و تروتسکی بر دیوار نصب شده است. در این مؤسسه بیش از ۵۵۰ کارگر فعالیت میکنند و در حقیقت ۹۰ ملت اسرائیل را اعضای این مؤسسه تشکیل میدهند.

ه ) وسایل بیکاری

در شهر ناصره صدها عرب روزهای خود را به بیکاری و نشستن در قهوه خانه ها می گذرانند. معمولاً افتتاح قهوه خانه در شهرهای عرب نشین رواج داشته و بی مانع است ولی در شهرهای یهودی ممنوع میباشد.

و فساد اخلاق

در اسرائیل فساد اخلاقی به بالاترین درجه خود رسیده است، به عبارت دیگر برای ازدواج و طلاق مفهومی باقی نمانده است دخترها معمولاً با دامنهایی تا بالای زانو یا شورت بیرون می آیند و دخترانو پسران عصرها در خیابانها به راه افتاده بدون کوچکترین توجهی به عابرین مشغول عشق بازی میشوند.در هتل دان همیشه چند دوشیزه یهودی چشم به راه مشتری هستند، فقط کافی است دست یکی را گرفته به هر جایی که می خواهد ببرد.
روزنامه ها عولام ضمن تحقیقی می نویسد: زنا در اسرائیل اصلاً ممنوع نیست حتی قانون هم نمی تواند از آن جلوگیری نماید. مدتی قبل یکی از نمایندگان یهودی لایحه ای مبنی بر منع زنا تقدیم مجلس نمود ولی کنیساهای یهودی با تصویب این لایحه به شدت مبارزه کردند.

ز اختلافهای شدید ملت و دولت

زمانی که در اسرائیل سکونت داشتم روزنامه حیروت مقاله ای نوشته بود که ترجمه آن از نظرتان می گذرد لیفی اشکول وزیر دارایی پس از آن همه اختلاسها و دزدیها باید برکنار شود ملت اسرائیل می گویدوزرا باید به ترتیب حروف ابجد یکی پس از دیگری برکنار شوند، یعنی اگر از حرف الف شروع کنیم اشکول اولین کسی است که باید بر کنار شود، سپسنوبت به بن گریون می رسد و بعد هم گولدا مایرسون و.... و تا زمانی که ملت از این دستگاه آسوده نشود ساکت نخواهد شد.

ح) ۲۵۰۰ سازمان

هر امری در اسرائیل سازمانی دارد تعداد چنین سازمانهایی از ۲۵۰۰ تجاوز می کند و ٤٦ صفحه از راهنمای تلفن اسرائیل فقط به سازمانهای آن اختصاص دارد.
در یکی از شهرهای مهم اسرائیل یعنی تل آویو آپارتمان بسیار با شکوهی برای کنفرانسهای ساکنین یافا تل آویو اختصاص داده شده که همه روزه ساکنین این دو شهر در این عمارت که پارلمان نام دارد کنفرانسی تشکیل میدهند و در مورد مسائل سیاسی اقتصادی و.... بحث و گفتگو میکنند گاهی نیز بازار مناقشه به اندازه ای گرم میشود که به زد و خورد کشیده و بالاخره پلیس آنها را جدا می نماید در فصل تابستان پارلمان را به باغهای لندن که خوش آب و هواتر است منتقل می کنند قبلاً باغهای لندن و میدان هربرت سموئیل و هتل دان ملک یک جوان عرب به نام عیسی دهمش بود ولی در نتیجه یک قمار آنها را به یک یهودی باخت و اکنون در اسرائیل زندگی میکند و همسری اسرائیلی نیز دارد.

ط) شبهای شنبه

معمولاً یهودیها در شبهای شنبه مراسم مذهبی انجام می دهند و این مراسم را اروحات للشابات یعنی غذای روحی شب شنبه می نامند.در یکی از این شبهای شنبه در اسرائیل برای تناول شام به منزل یکی ازشخصیتهای یهودی دعوت شدم مشغول تناول شام بودیم که وکیل وزارت امور
دینی ایستاد و یک سخنرانی به لغت پیدیه ایراد کرد و حاضرین را نصیحت و ارشاد نمود سپس نوبت به موسیقی مذهبی رسید و پس از آن هر کسی کلاه مخصوصی بر سر گذاشت و مشغول صرف شام شد.

ی اهمیت تعطیلی های مذهبی

معمولاً تعطیلی های دینی اسرائیل از شب شنبه شروع و شب یکشنبه به پایان می رسد به اندازه ای که در این مدت همه بانکها وزارتخانه ها، بازارها و حتی تاکسی ها و اتوبوسها تعطیل میباشند خلاصه در این بیست و چهار ساعت تمام وسایل زندگی از کار می افتد.

ک اثر تهدیدهای ما

یکی از مسئولین بلند پایه اسرائیل شخصاً به من گفت: ما يقين داریم که همه تهدیدهای مسلمانان پوچ و بی اساس است ولی ما از آنها
برای تبلیغ برضد عربها استفاده می نماییم.

ل مسجد و مقبره های مسلمانان چه وضعی دارد؟!

هیچ مسلمانی نمیتواند بدون اجازه دولت از شهر یا روستای خود خارج شود به عنوان مثال مدتی قبل یک جوان عرب به جرم اینکه برای عیادت دخترش بدون اجازه از روستا خارج شده بود اعدام شد.
مسجد بزرگ یافا را خراب کردند و مسجد عمقا و سماویه را به زباله دانی تبدیل نمودند و مساجد دیگری را نیز به سالن تئاتر تبدیل نمودند. مقبره های مسلمانان و مسیحیان عرب در اختیار دولت است و هر مدت یک مرتبه به اسم کشیدن خیابان این مکانها را خراب کرده استخوانهای مرده ها را نیز آتش می زنند!!

م وای بر ما!!

دولت اسرائیل ساکنین روستای ام الفحم را به جرم مسلمان بودن تحت فشارهای غیر انسانی قرار میداد این مسلمانان نیز در تلگرافی از پاپ مسیحیان تقاضا کردند که به آنها اجازه دهد به دین مسیحیت وارد شوند.این بود قسمتی از کتاب كُنتُ في اسرائيل و اتفاقات شهری که هنوز صدای
آوارگانش به گوشها می رسد.ما روابط مسلمانان و یهود را نوشتیم و به گوشها رسانیدیم تا مسلمانان این اخلال گران ثروتمند که دنیایی را بازیچه خود گرفته اند بهتر بشناسند

منبع: دنیا بازیچه یهود: آیه الله العظمی حاج سیدمحمد حسینی شیرازی/ ترجمه سیدهادی مدرسی
کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث